جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر خروج مشکوک کامیون‌ ها و تریلی های متعدد حامل بار از یک واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان کردکوی ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

کشف تخلف 8میلیارد ریالی در کردکوی گلستان

به گزارش گلستان24، جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان  گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر خروج مشکوک کامیون‌ ها و تریلی های متعدد حامل بار از یک واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان کردکوی ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

سرهنگ علی اکبر جاویدان افزود: ماموران پس از بررسی کامیون های حامل گندم و هماهنگی با اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، پرده از یک تخلف اقتصادی ۸ میلیارد ریالی برداشتند.

وی ادامه داد: مالک کارخانه با خرید گندم وارداتی ویژه خوراک دام و طیور به میزان سه هزار و ۴۰۰ تن اقدام به سوء استفاده از این موقعیت کرده و در فصل برداشت گندم با مخلوط کردن آن با گندم‌ های تولیدی منطقه و فروش گندم ها به مراکز تحویل، اقدام به تخلف اقتصادی میلیاردی کرده است.

جاویدان گفت: گندم های وارداتی مختص دام و طیور به جای فروش با قیمت ۹۰۰ تومان، با قیمت ۱۲۷۰ تومان تحویل مراکز خرید می شد که با هوشیاری پلیس و اداره صنعت، معدن و تجارت جلوی این تخلف اقتصادی گرفته شد.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

آخرین اخبار