نماینده مردم علی‎آبادکتول:

نماینده مردم علی‎آبادکتول گفت: با هدف تامین برق، به زودی ساخت ۲ نیروگاه خورشیدی تولید برق در شمال استان گلستان آغاز می‌شود.

ساخت دو نیروگاه خورشیدی در گلستان

"اسدالله قره‌خانی"  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به زودی 2 نیروگاه 30 مگاواتی خورشیدی در شمال استان گلستان احداث می‌شود که این نیروگاه به احتمال فراوان نخستین نیروگاه‌ها با این میزان تولید برق در کشور است.

به گزارش گلستان24، وی افزود: مقدمات اولیه و جانمایی و سرمایه گذار مشخص شده و اجرای این طرح به زودی آغاز می‌شود.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم‌اکنون 2 نقطه در شمال استان گلستان مشخص و زمین ها مورد بازدید سرمایه گذار قرار گرفته و مقدمات اولیه این طرح در حال اجراست.

قره‌خانی با اشاره به اینکه تصویب منطقه آزاد اینچه برون مهم‌ترین خواسته مجمع نمایندگان استان گلستان و استاندار و نقطه کلیدی برای توسعه استان است، یادآور شد: منطقه آزاد اینچه برون طرحی است که تاکنون دو بار در مجلس نهم مطرح شد و موفق به کسب روی مثبت مجلس نشد.

وی اظهار کرد: بنا داریم این طرح را یک‌بار دیگر و در آغازین روزهای فعالیت مجلس دهم طرح کرده و بتوانیم از مجلس دهم رأی بگیریم.

نماینده مردم علی‎‌آبادکتول در مجلس با اشاره به اینکه استان گلستان در موضوعات مختلف دچار عقب‌ماندگی تاریخی است و مورد بی‌مهری‌های زیادی قرار گرفته، اظهار کرد: نشست مجمع نمایندگان با وزرای مؤثر در اشتغال، سرمایه‌گذاری و مباحث اقتصادی تا حل مشکلات و معضلات استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار