عضو کمیسیون انرژی مجلس:

نماینده مردم علی‎‌آبادکتول و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف تامین برق، به زودی ساخت ۲ نیروگاه خورشیدی تولید برق در شمال استان گلستان آغاز می‌شود.

۲ نیروگاه خورشیدی تولید برق در استان گلستان احداث می‌شود

به گزارش گلستان24، اسدالله قره‌خانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به زودی 2 نیروگاه 30 مگاواتی خورشیدی در شمال استان گلستان احداث می‌شود که این نیروگاه به احتمال فراوان نخستین نیروگاه‌ها با این میزان تولید برق در کشور است.

وی افزود: مقدمات اولیه و جانمایی و سرمایه گذار مشخص شده و اجرای این طرح به زودی آغاز می‌شود.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم‌اکنون 2 نقطه در شمال استان گلستان مشخص و زمین ها مورد بازدید سرمایه گذار قرار گرفته و مقدمات اولیه این طرح در حال اجراست.

قره‌خانی با اشاره به اینکه تصویب منطقه آزاد اینچه برون مهم‌ترین خواسته مجمع نمایندگان استان گلستان و استاندار و نقطه کلیدی برای توسعه استان است، یادآور شد: منطقه آزاد اینچه برون طرحی است که تاکنون دو بار در مجلس نهم مطرح شد و موفق به کسب روی مثبت مجلس نشد.

وی اظهار کرد: بنا داریم این طرح را یک‌بار دیگر و در آغازین روزهای فعالیت مجلس دهم طرح کرده و بتوانیم از مجلس دهم رأی بگیریم.

نماینده مردم علی‎‌آبادکتول در مجلس با اشاره به اینکه استان گلستان در موضوعات مختلف دچار عقب‌ماندگی تاریخی است و مورد بی‌مهری‌های زیادی قرار گرفته، اظهار کرد: نشست مجمع نمایندگان با وزرای مؤثر در اشتغال، سرمایه‌گذاری و مباحث اقتصادی تا حل مشکلات و معضلات استان ادامه خواهد داشت.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار