سلسله مباحث فساد در فضای مجازی

درک این موضوع که توجه بیش از حد افراد به دنیای مجازی و هویت خود در شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را از رقابت در دنیای واقعی و رسیدن به اهداف مهم بازداشته بسیار آسان است.

منحرف کردن از اهداف زندگی واقعی

به گزارش گلستان 24، درک این موضوع که توجه بیش از حد افراد به دنیای مجازی و هویت خود در شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را از رقابت در دنیای واقعی و رسیدن به اهداف مهم بازداشته بسیار آسان است. اکثر جوانان به جای اینکه با تلاش و پشتکار مهارت های لازم برای رسیدن به اهداف عالی خود را کسب کنند. ترجیح می‌دهند به فوق ستاره‌ای در دنیای مجازی و شبکه‌هایی از قبیل فیس‌بوک، توییتر و … شوند.

پیگیری اهداف عالی انقلاب و پیوند خوردن آن به انقلاب حضرت امام زمان(عج) برنامه های کلانی است که باید در زندگی تک تک مردم ایران در نظر گرفته شود. چه بخواهیم و چه نخواهیم، در دورانی متولد شده ایم که استکبار جهانی بر سایه بی عدالتی خود را بر سر مردم بی پناه گسترده است و روز به روز بر آمار کشته های جنگ و فقر افزوده می شود.

امروز وقت ایده و عمل است. انقلاب فرصتی به همه داد تا زیر سایه امن پرچم جمهوری اسلامی، به پروراندن ذهن های خلاق و پیاده سازی آنها مجال بدهیم. فرزندانی بزرگ کنیم که ساختن را بلد باشند نه سوختن در دام های دشمن.

جهاد و مبارزه، اصلی جدایی ناپذیر برای مردم انقلابی ایران است. در هر کشوری که مظلوم وجود دارد و ظالمی به آنجا هجوم برد، ایران هم هست. نه برای کشورگشایی، که برای دفاع از مظلوم، در ادامه راه پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی. این مسیر پر است از تله های دشمن که حالا دیگر ایران و قدرت ایمانش، سدی بزرگ در مسیر زورگویی هایش است.

برای هر سن و هر سلیقه ای تله ای می سازند. جوانان امروز کشور باید چشم و گوش باز قدم بردارند. دشمن هر کاری می کند تا هواسشان را به جایی دیگر پرت کند. اینترنت مانند تله انفجاری است که برای هر کسی بسته به قدمی که روی آن می گذارد بصورت خاصی عمل می کند. عده ای پای بر رویش می نهند و آگاهند روی چه نقطه ای ایستاده اند... خنثی می کنند.

بعضی هم نمی دانند و چوب ندانستن شان را می خورند. دشمن تمام سعیش را می کند تا توجه جوانان مسلمان را به زر و زیور فضای مجازی جلب کند. بشوند شاخ اینترنت! در دنیای مجازی زندگی کنند و از اهداف عالی زندگی یک مسلمان زمینه ساز ظهور بازبمانند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار