خبر خوش فضیلت به علاقمندان حوزه فرهنگ و هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از راه‎اندازی نرم‎افزار موبایلی اپلی‎کیشن خبر داد و گفت: این نرم‎افزار در دست تهیه است و پیش‎بینی می‎شود تا پایان ماه مبارک رمضان به اتمام برسد.

نرم‎افزار موبایلی «اپلی‎کیشن گلستان و فرهنگ» راه‎اندازی می‎شود

به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام علی‎اصغر فضیلت ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: نرم‎افزار موبایلی اپلی‌کیشن در دست تهیه است و بخش بسیار زیادی از کار انجام شده است و بخش طراحی فرم‎های بانک جامع اطلاعاتی بخش فرهنگ باقی‎مانده است که پیش‎بینی می‎شود تا پایان ماه مبارک رمضان به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: با راه‎اندازی وب‎سایت و اپلی‎کیشن «گلستان و فرهنگ» علاقمندان در حوزه فرهنگ و هنر می‎توانند با مراجعه به سایت GOLESTAN F.IR دسترسی خوبی داشته باشند.

جایگاه فرهنگ در جامعه یک نقش زیرساختی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان درخصوص ساماندهی مطبوعات استان گلستان، خاطرنشان کرد: بناست با تشکیل خانه ‎مطبوعات در گلستان در قالب عضویتی که فعالان حوزه رسانه برای خودشان در ثبت‎نام در خانه مطبوعات ایجاد می‎کنند خدماتی را در این راستا ارائه دهیم.

فضیلت ادامه داد: از لحاظ نرم‎افزاری، تجهیزات، سخت‎افزاری و برون‎سپاری فعالیتی که به خانه‎مطبوعات داشتیم در راستای تقویت جایگاه خانه‎مطبوعات در بین دستگاه‎ها است.

وی درخصوص نقش و جایگاه فرهنگ در توسعه جوامع، ابراز کرد: جایگاه فرهنگ در جامعه یک نقش زیرساختی است و فعالیت‎های فرهنگی سبب شکل‎گیری هویت ملی و اسلامی خواهد بود و همچنین سبب تقویت اقتدار ملی می‎شود.

دبیرخانه استان گلستان جزو دبیرخانه‎های برتر در کشور معرفی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان یادآور شد: پیامد آن تقویت زیرساخت‎های امنیت ملی، منطقه‎ای و جهانی را به دنبال دارد و از نقش و جایگاه خاصی برخوردار است.

فضیلت با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان پرداختن به زیرساخت‎هاست، بیان داشت: در حوزه فعالیت‎های قرآنی در سال 1393 به صورت رسمی تشکیل شورای توسعه فعالیت‎های قرآنی صورت گرفت.

وی افزود: در حوزه فعالیت‎های قرآنی در بخش شورای توسعه فعالیت‎های قرآنی در سطح کشور، دبیرخانه استان گلستان جزو دبیرخانه‎های برتر شناخته شد و در روز شنبه پنجم تیرماه سال جاری از ما تقدیر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ابراز کرد: احیا و تشکیل انجمن‎های فرهنگی و هنری یکی از کارهایی است که به عنوان زیرساخت انجام شد که می‎توان به تشکیل و تقویت خانه‎مطبوعات اشاره کرد.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار