مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: ارشاد حتی در اجرا و برگزاری کنسرت وموسیقی در راستای پاک زیستی واجرای امر به معروف ونهی از منکرگام برمی دارد

برگزاری کنسرت در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر است !

به گزارش گلستان24،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در بندرترکمن اظهار داشت: ارشاد با توجه به ماموریت های خود حساسیت های ویژه ای دارد که توجهات خاصی را می طلبد.

علی اصغر فضیلت افزود: به دلیل شرح وظایف این اداره از حداقل ظرفیت ماموران به خدمت برای مدیریت در بخش ها استفاده می شود چرا که در این حوزه نگاه ها تخصصی است و یک چهارم ظرفیت بودجه به بخش فرهنگی در ارشاد تخصیص می یابد. لذا کار کردن در این شرایط به تعبیری جنگیدن با دست های خالی است.

حجت الاسلام فضیلت با اشاره به تمهیدات لازم در خصوص راه اندازی سینمای دیجیتال برای معرفی و انتخاب شدن شهرستان ها به معاونت سینمایی تصریح کرد: 8 شهرستان به معاونت سینمایی برای راه اندازی سینمای دیجیتال معرفی شد، که در نهایت یک شهر باید انتخاب و معرفی می شد لذا در کل کشور 5 استان یا شهر باید صاحب این اتفاق خوشایند می شدند که در حوزه غرب استان از میان 4 شهرستان فاقد سینما با توجه به نگاه محرومیت زدایی بندرترکمن معرفی شد.

فضیلت با اشاره به رسالت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای بسترسازی برای پاک زیستی، اندیشه، عمل پاک و حیات طیبه قدم برمی دارد، لذا این حیات پاک باید در بخش نرم افزاری جامعه ایجاد کرد تا اندیشه پاک، ایمان وعمل صالح درآن جریان یابد.

مدیر کل ارشاد گلستان اضافه کرد: ارشاد حتی در اجرا و برگزاری کنسرت و موسیقی در راستای پاک زیستی و اجرای امر به معروف و نهی از منکر گام برمی دارد، چرا که موسیقی ها و کنسرت های زیر زمینی اثرات مخربی در تخریب فرهنگ جامعه دارد.

متولی ارشاد استان تاکید کرد: ارشاد برای بسترسازی در مسیر و اندیشه پاک نیاز به حمایت های دستگاه های اجرایی خاصه فرمانداری ها دارد و این انتظار هم مهم است.

وی با اشاره به  شکل گیری انجمن خیرین فرهنگ و هنر در استان، یادآور شد: این انجمن در 2 بخش تامین اسپانسر و حمایت های مالی و نرم افزاری به عنوان اتاق فکر عمل می کند، که در حال حاضر فعلا در رامیان شکل گرفته است. لذا امید است با همکاری شهرهای دیگر استان نیز شاهد راه اندازی این انجمن باشیم.

منبع:آوای ترکمن

ارسال نظر

آخرین اخبار