مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان مطرح کرد:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تعداد تماشاگران سینماهای استان در سال گذشته را بیش از ١٦٢ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در این مدت مشابه میزان فروش بلیت سینماهای گلستان سال ٩٤ بیش از ٦ میلیارد ریال بوده است.

بیش از ٦ میلیارد ریال فروش بلیت در سینماهای استان گلستان

به گزارش گلستان24،  حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، اظهار داشت:  میزان فروش بلیت سینماهای استان گلستان 6 میلیارد و 949 میلیون و 380 هزار ریال بوده است.

وی با بیان این که سال ٩٤ سینماهای استان گلستان میزبان 162 هزار و  498 تماشاگر بوده، بیان کرد: بیشترین تعداد تماشاگران سال گذشته متعلق به سینما پردیس کاپری گرگان است.

سینماهای استان گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: سال گذشته سینما کاپری گرگان 67 هزار و 617 تماشاگر داشته که پس از آن سینما هجرت گنبد با 27 هزار و 461 و سالن شماره یک سینما عصر جدید گرگان با 19 هزار و 857 نفر بیشترین تماشاگر را به خود اختصاص دادند.

وی بیشترین تعداد تماشاگران سینما را در شهریور 94 اعلام کرد و گفت: 20 هزار و 502 نفر در این ماه از فیلم‌های سینمای استان گلستان دیدن کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در ادامه به فروش بلیت نیم بهای سینما در شهرهای استان اشاره کرد و گفت: برای استفاده بیشتر خانواده‌ها از این فضای فرهنگی به صورت مشخص در هر شهرستان یک روز بلیت نیم بها در سینما به فروش می رسد.

وی با بیان اینکه 4 شهرستان استان به سینما مجهز شده، اضافه کرد: روزهای یکشنبه و سه شنبه بلیت سینمای هجرت گنبد نیم بها به فروش می رسد.

به گفته حجت الاسلام فضیلت، در شهرهای گرگان و آزادشهر روز سه شنبه بلیت سینما به صورت نیم بها به فروش می‌رسد تا شهروندان با خانواده‌های خود در این فضاهای فرهنگی حاضر شده واز تماشای فیلم لذت ببرند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار