همایش شوراهای آموزش و پرورش در کانون باهنر شهرستان بندرگز برگزار شد.

برگزاری همایش شوراهای آموزش و پرورش در بندرگز + تصاویر

به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش ، همایش شوراهای آموزش و پرورش با حضور فرماندار ، شهرداران و بخشداران  بندرگز و نوکنده ، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا ، دهیاران ، اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس و خیرین شهرستان  در کانون شهید باهنر شهر شهرستان بندرگز برگزار گردید .

به گزارش گلستان 24، "دودانگی" مدیر آموزش و پرورش بندرگز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا ، دهیاران و اعضای انجمن اولیاء و مربیان به مدارس و دانش آموزان دانسته و بیان داشت بدون همکاری و مشارکت مردم ، آموزش و پرورش درتعلیم و تربیت دانش آموزان موفق نخواهد بود.

فرماندار بندرگز نبز در این همایش درمورد نقش افراد در جامعه گفت : در جامعه ما با افراد سروکار داریم، اگر این افراد در دو نهاد خانواده و جامعه خوب وارد شده باشند در جامعه خوب ظاهر می شوند؛ چرا که به تعبیر قرآن کریم انسان از ملائکه بالاتر است.

نجفی استاد دانشگاه در مورد نقش شورای آموزش و پرورش گفت : شورای آموزش و پرورش هر شهرستان یک شورا بیشتر ندارد و می بایستی به مسائل کیفی آن شهرستان بپردازد و به مسائل اساسی تربیت آن شهرستان بپردازد و امروز با توجه به کاهش جمعیت و بحث خالی شدن صندلی مدارس باید به کیفیت دانش آموزان پرداخت.

نجفی در ادامه گفت : شورای آموزش و پرورش نباید به فکر اندیشه دانش آموزان باشد بلکه اندیشه پروردن را در دانش آموزان بپروراند، شورای آموزش و پرورش باید مطالبات آموزش و پرورش هر شهر باشد و باید جایگاه تفکر ، اندیشه و فکر آن شهر باشد و کلاس درس نیز باید همچنین باشد . تعلیم و تربیت با چالش هایی روبرو است و این چالش در هر شهرستان باید در آموزش و پرورش آن شهرستان حل شود چرا که شورای آموزش و پرورش اساسی ترین نقش کیفیت بخشی در آموزش و پرورش شهرستان را دارد .

hamayeshsoraha577801

hamayeshsoraha577802

hamayeshsoraha577803

hamayeshsoraha577804

hamayeshsoraha577805

hamayeshsoraha577806

hamayeshsoraha577807

hamayeshsoraha577808

hamayeshsoraha577809

hamayeshsoraha5778010

hamayeshsoraha5778011

کناره

ارسال نظر

آخرین اخبار