علیرضا لیاقی معاون اداری مالی شهردار گرگان با پیشنهاد شهردار و موافقت شورای شهر ، قائم مقام شهردار گرگان انتخاب شد.

لیاقی با تفویض اختیارات قائم مقام شهردار گرگان شد

به گزارش گلستان 24، در جلسه امروز شورای شهر گرگان که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد ، به پیشنهاد حسین صادقلو شهردار و موافقت اعضای شورای شهر گرگان "علیرضا لیاقی" به عنوان قائم مقام شهردار گرگان منصوب شد.

علیرضا لیاقی تقریبا یک ماه پیش به عنوان معاون اداری مالی شهرداری گرگان جایگزین علی اصغر بیانی شده بود که مجددا به استانداری گلستان بازگشته است .

در عین حال شهردار گرگان در این مدت چون حکم قائم مقامی را به لیاقی نداده بود مجبور می شد نامه های متعددی را امضا کند که وقت وی را می گرفت لذا تصمیم گرفت اختیاراتی که تحت عنوان قائم مقام شهردار به بیانی داده بود ، به لیاقی نیز بدهد .

شهردار گرگان در باب اهمیت نقش قائم مقام شهردار گفت: در دوره سرپرستی قبلی یعنی آقای کریمی با توجه به اینکه ایشان سرپرست بود و نمی توانست قائم مقام انتخاب کند اما آقای نادری را به عنوان قائم مقام خود انتخاب کرد.

صادقلو ادامه داد: متاسفانه اقای نادری نیز به نیابت از شهردار  پای نامه ای را امضا زد که الان بواسطه آن شهرداری مجبور شده 1 میلیارد و 740 میلیون تومان خسارت بپردازد چرا که دادگاه با توجه به قانون تشخیص داد که سرپرست نمی تواند قائم مقام تعیین کند.

صادقلو یادآور شد: امیدوارم با تفویض اختیار به اقای لیاقی بخشی از فعالیتهایم کاسته شود تا بیشتر در خدمت پروژه های مهم شهر باشم و بهتر خدمت کنم .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار