مدیریت حج وزیارت استان گلستان اعلام کرد: متقاضیانی که جهت سفر به عتبات عالیات ثبت نام نموده اند ازتاریخ 95/4/13 لغایت 95/5/25 اعزام خواهند شد.

ثبت نام دور جدید عتبات عالیات در گلستان

به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان، این اعزام ها به صورت زمینی و روزانه با دو گروه قیمتی 11/406/350 و 10/706/350 ریال و همچنین اعزام هوایی از فرودگاه گرگان هر یکشنبه با دوگروه قیمتی 15/388/850 و 14/338/850ریال می باشد .

روابط عمومی حج وزیارت استان افزود: با شروع ثبت نام دور جدید عتبات عالیات 47 دفتر زیارتی فعال استان که دارای مجوز زیارتی از سازمان حج وزیارت می باشند آماده پذیرش علاقه مندان به زیارت عتبات عالیات عراق می باشند.

همچنین حج وزیارت استان تلاش کرده است با افزایش ظرفیت اعزام های هوایی رضایت هم استان های عزیز را جلب نماید.

حج و زیارت استان  با تاکید بردقت متقاضیان جهت اعزام با دفاتر زیارتی مجاز افزود: زیارت سامراء نیز در پکیج برخی گروه های هوایی استان اضافه گردیده است که علاقه مندان در صورت تمایل می توانند در این گروه هاثبت نام نمایند .

لازم بذکر است که متقاضیان برای ثبت نام قطعی درکاروانها می توانند با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی سراسر استان و یا مراجعه به سامانهwww.atabat.org.ir اقدام نمایند.همچنین متقاضیان محترم می توانند جهت بهره مندی از اطلاعات بیشتر و همچنین آدرس و تلفن تماس شرکت های زیارتی مجاز سطح استان به سایت اینترنتی مدیریت حج وزیارت گلستان به آدرس golestan.haj.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار