رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان گفت: معاون سواد آموزی وزیر اموزش و پرورش فردا به استان گلستان سفر می کند.

سفر دوروزه معاون آقای  وزیر به گلستان+ برنامه ها

به گزارش گلستان 24، قربانعلی بذرافشان  با اعلام این خبر اظهار کرد: علی باقر زاده، معاون  وزیر آموزش و پرورش  روزسه شنبه ۲۵  پس از ورود به فرودگاه استان ، مورد استقبال معاون سواد آموزی استان  قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این مقام مسئول کشوری در ساعت ۹:۳۰  دقیقه تا ۱۲ در جلسه  آموزش مدیران غرب استان گلستان در سالن حکمت اموزش و پرورش  گرگان  می کند

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد:وی پس از این مراسم در ساعت ۱۲ تا ۱۳ در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش در نشست خبری به سوالات خبرنگاران استان گلستان پاسخ خواهد داد.

وی بیان کرد: معاون  نهضت سواد آموزی کشور در ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ در جلسه شورای پیشتیبانی سواد آموزی در بندر ترکن نیز شرکت می کند.

بذرافشان افزود: این مقام مسئول در روز دوم سفر خود به گلستان در ساعت۷:۳۰ در جلسه شورای معاونین در کانون طه حضور پیدا خواهند کردند و سپس در جلسه شورای پشتیبانی از ساعت ۱۰ در استانداری گلستان  شرکت می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دیدار با دستگاه های طرف قرار داد با نهضت سواد آموزی  در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش گلستان ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه از دیگر برنامه های سفر معاون نهضت سواد اموزی وزیر اموزش و پرورش به گلستان است.

انتهای پیام/کلاس بیست

ارسال نظر

آخرین اخبار