به دلیل عدم ساختار ارتباطات مردمی ؛

بعد از گذشت حدود 50 روز از آغاز بکار مجلس دهم هنوز نمایندگان گرگان و اق قلا برای خود ساختار ارتباطات مردمی تعریف نکرده اند .

انتقاد از نمایندگان جدید گرگان در مجلس دهم

به گزارش گلستان24، پرونده انتخابات مجلس دهم در روز دهم اردیبهشت ماه در گرگان مختومه شد و دو نماینده جدید از مرکز استان گلستان راهی بهارستان شدند .

مهندس نبی هزارجریبی با 88 هزار و دکتر نورمحمد تربتی نژاد با 85 هزار رای منتخبین گرگان در مجلس دهم شناخته شدند .

این دو نفر به همراه سایر نمایندگان منتخب روز 7 خرداد ماه امسال رسما کار خود را به عنوان نماینده آغاز کردند اما با گذشت 50 روز از ایام نمایندگی شان هنوز ساختار منسجمی در شهرستانهای گرگان و آق قلا از این افراد دیده نمی شود.

قبل از انتخابات شور و حال وصف ناپذیری در مردم بود و این شور و حال بعد از انتخابات به فراموشی سپرده شد و علت آن هم قطع ارتباط نمایندگان جدید با مردم به دلیل نداشتن حلقه ارتباطات مردمی است .

قطعا دایر کردن دفتر و انتخاب مسئول دفتر به عنوان نماینده تام الاختیار در شهر گرگان می تواند محلی برای رجوع و علاقه مندان باشد تا این حلقه اتصال همچنان مردم را حفظ نگه دارد.

اما گویا نبی هزارجریبی و تربتی نژاد هنوز در گرفتن دفتر و انتخاب مسئول دفتر دچار تردید هستند و یا در پنهان کارهایی کردند که رسانه ای نشده است .

بالاخره این انتقاد وجود دارد که چرا این دو بزرگوار تاکنون ساختار ارتباطات مردمی خود را شکل نداده اندو این موضوع در دراز مدت به اعتبار آنها لطمه خواهد زد چون هر نماینده ای از مردم جدا شد پایگاه رای خود را از دست داد.

انتهای پیام /

منبع: سلام گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار