تا یک ماه دیگر نبی هزارجریبی استعفا می دهد و باید منتظر بمانیم آیا فائزه عبداللهی رسما تصمیم به برگشتن به شورا را می گیرد یا نه و آیا این سمت را به ابوالفضل تجری نفر بعد از خود می دهد تا از فرصت جوانی برای خدمت به مردم شهر گرگان استفاده کند ؟

فائزه عبدالهی بر سر دو راهی استانداری گلستان و شورای شهر گرگان !

به گزارش گلستان 24، کم کم با نزدیک شدن به تاریخ 27 خرداد ماه 94  ، روزی که همه کاندیداهای مجلس باید از سمت های اداری خود استعفا دهند ، صحبتهای زیادی در خصوص استعفا و جابجایی نیروها در سطح استان گلستان شنیده می شود.

در این خصوص یکی از مکانهایی که مورد توجه رسانه ها قرار گرفته شورای شهر گرگان است که گویا چندین کاندیدا را قرار است به انتخابات مجلس معرفی کند.

تا این لحظه حضور مهندس نبی هزارجریبی نایب رئیس شورای شهر گرگان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی قطعی است هر چند استانی شدن انتخابات وی و مشاورانش را آزرده خاطر کرده و به این طرح انتقاداتی دارند .

از طرف دیگر گویا مهندس ابراهیم جرجانی ، ناصر گرزین و علی اصغر یوسفی هم بعید نیست در این دوره از انتخابات مجلس شرکت کنند اما تا بحال نه این موضوع را رسما نه رد و نه تایید کرده اند .

اما نکته جالبتر اینکه با رفتن مهندس نبی هزارجریبی کسی که جایگزین وی در شورای شهر گرگان می شود فائزه عبدالهی است که در حال حاضر مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان است .

آنچه که از شورای شهر گرگان و اطرافیان عبداللهی بگوش می رسد اینست که وی تمایل زیادی برای برگشتن به شورای شهر گرگان دارد و نمی دانیم این اشتیاق وی برای برگشتن به شورا و رفتن از استانداری چه دلایلی می تواند داشته باشد؟

چرا که همقطار شورایی وی در دوره سوم یعنی عبدالرضا چراغعلی مدیر کلی در استانداری را به شورای شهر ترجیح داد و از این نهاد رفت حال چرا عبداللهی می خواهد استانداری را رها کند و به شورای شهر برود ، دلیلش را نمی دانیم البته شاید فضای کار و ارتباط با شهدوندان در شورا راحت تر باشد و شاید کار کردن با صادقلو و تیم مدیریتی اش برای عبداللهی سخت باشد.

به هر حال تا یک ماه دیگر نبی هزارجریبی استعفا می دهد و باید منتظر بمانیم تا آن موقع و ببینیم که فائزه عبداللهی رسما تصمیم به برگشتن به شورا را می گیرد یا نه و آیا این سمت را به ابوالفضل تجری نفر بعد از خود می دهد تا از فرصت جوانی برای خدمت به مردم شهر گرگان استفاده کند ؟

البته درصورت استعفای تعدا افراد بیشتری از شورا شاید بخت به ذبیح الله میقانی هم رو کند و این عضو دوره سوم شورا بتواند دو سال هم از دوره چهارم شورا را در خدمت مردم باشد .  /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار