علی منصوری‎رضی برای دومین دوره متوالی با کسب اکثریت قاطع آراء به عنوان رئیس شورای بسیج رسانه استان گلستان انتخاب شد.

«علی منصوری‎رضی» رئیس شورای بسیج رسانه گلستان شد

به گزارش گلستان24، در انتخابات هیأت‎رئیسه بسیج رسانه گلستان که عصر امروز با حضور 17 نفر از اعضای شورای بسیج رسانه استان برگزار شد علی منصوری‎رضی از بین پنج کاندیدا با کسب 16 رأی به عنوان رئیس شورای بسیج رسانه استان گلستان انتخاب و معرفی شد.

* بسیج رسانه در جبهه فرهنگی رسانه‎ای باید نقش‎آفرین باشد

رئیس شورای بسیج رسانه استان گلستان در این مراسم ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه(س) از حسن اعتماد اعضای شورا قدردانی و اظهار کرد: اسامی و عناوین یک اعتبار دنیوی و گذرا است اعمال و کردار هر انسان ملاک ارزیابی است همه مسئول هستیم و باید برای اعتلای جامعه اسلامی با روحیه بسیجی وارد میدان شویم.

علی منصوری‎رضی با تاکید بر اینکه بسیج رسانه در جبهه فرهنگی رسانه‎ای باید نقش‎آفرین باشد، افزود: بسیج باید در برابر هجمه‎های بی‎امان دشمنان به ارزش‎های اسلامی به خوبی ایفای نقش کند.

وی بیان کرد: بسیج رسانه دوران نوجوانی خود را سپری می‎کند که نیاز است همه به این جبهه فرهنگی کمک کنند، یکی از دغدغه‎های مقام معظم رهبری موضوع فرهنگی است که بسیج رسانه در جبهه فرهنگی می‎تواند نقش اول را ایفا کند.

* آفت‎هایی نظیر کبر و خودبرتربینی انسان را تهدید می‎کند

رئیس شورای بسیج رسانه استان گلستان به کارنامه بسیج رسانه در دوره پیشین پرداخت و گفت: برگزاری دوره‎های آموزش خبرنگاری، برگزاری جشنواره رسانه و تجلیل از شهدای رسانه و شهدای مدافع حرم، تجلیل از خبرنگاران و ساماندهی حلقه‎های صالحین از جمله مهمترین فعالیت‎های بسیج رسانه استان گلستان بوده است.

منصوری‎رضی در خصوص فضیلت ماه مبارک رمضان بر لزوم سازندگی جسم و روح تاکید کرد و افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی است تا انسان به تقوای الهی دست پیدا کند و به درجه‎ای از خلوص نیت برسد که جز رضای خدا چیز دیگری را نبیند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان را برای جلای روح و جسم غنیمت باید شمرد، اظهار کرد: آفت‎هایی نظیر کبر و خودبرتربینی انسان را تهدید می‎کند که تنها راه خلاص شدن از این آسیب‎ها کسب تقوای الهی است.

* رفتارهای رسانه‎ای برای رضایت خدا باشد نه مطرح شدن فردی

رئیس شورای بسیج رسانه استان گلستان با اشاره به اینکه رفتارهای رسانه‎ای برای رضایت خدا باشد نه در راستای مطرح شدن خودمان، تاکید کرد: در تجمیع رسانه باید به دنبال فرامین بر زمین مانده ولی امر مسلمین باشیم تا آن را تحقق ببخشیم.

منصوری‎رضی گفت: در دفاع از ارزش‎های اسلامی کوتاهی نکنیم هر قدر که این کارها خالصانه باشد قطعا جزو اعمال صالح محسوب می‎شود.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار