عضو شورای شهر گرگان گفت: شورای شهر گرگان از کار شورائی خود خارج شده و به مسائل شخصی می‌پردازد.

شورای شهر گرگان از کار شورائی خود خارج شده است

به گزارش گلستان24، ناصر گرزین شامگاه شنبه در حاشیه جلسه شورای شهر گرگان پس از حضور نیافتن در جلسه شورا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز شورا به علت اینکه روال قانونی خود را طی نکرده بود از نظر ما رسمیت نداشته و در حالی که باید دستور کار جلسه یک هفته قبل به اعضاء اعلام شود، دستور کار این جلسه صبح امروز اعلام شد.

وی افزود: زمانی که اعضاء از دستور کار و لوایح اطلاعی نداشته باشند نمی‌توانند تصمیم درستی بگیرند و متاسفانه هیئت رئیس دعوت‌نامه را پنج شنبه به اعضاء داده و روز برگزاری جلسه از طریق تلگرام دستور جلسه برای اعضاء ارسال شده است.

عضو شورای شهر گرگان تصریح کرد: براساس بند 5 ماده 14 قانون شوراها کمیسیون‌ها حداکثر یک ماه فرصت دارند که درباره یک لایحه تصمیم‌گیری کند اما متاسفانه از 22 خرداد ماه که لایحه تملک زمین هتل ناهارخوران به شورای شهر ارائه شده تاکنون هنوز در دستور کار کمسیون قرار نگرفته و این برخلاف قانون است.

گرزین همچنین درباره حواشی به وجود آمده برای ادامه فعالیت شهردار گرگان گفت: شهردار گرگان به عنوان شهردار مرکز استان حکم خود را از وزیر کشور براساس بند یک ماده 71 قانون شوراها برای مدت 4 سال دریافت می‌کند.

وی درباره اجرای قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان هم اظهار کرد: شورای شهر نباید در این موضوع وارد شود و جزء وظایف شورا نیست و فرماندار، استاندار و وزارت کشور در این‌باره تصمیم می‌گیرند و نباید مسائل شورائی را با مسائل شخصی تداخل دهیم.

عضو شورای شهر گرگان گفت: شورای شهر گرگان وارد مسائل را شخصی شده و باید از این وضع خارج شود و شورائی تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار