محسن کریمی شهردار منطقه 3 شد

شهردار گرگان اظهار کرد: من خیلی دنبال این موضوع بودم که چرا امام چنین سخنانی گفت اما مثل امام خمینی(ره) معتقدم که ما نوکر مردم هستیم و باید در مقابل پولی که مردم می دهند خدمات متقابل به آنها ارائه شود و جز این باشد باید کار خود را رها کنیم .

شهرداری منطقه 3 گرگان افتتاح شد/ تاثیر عجیب کلام امام خمینی (ره) بر شهردار گرگان

به گزارش گلستان 24، وزارت کشور با سه منطقه ای شدن شهر گرگان موافقت کرد و ظهر امروز 2 خرداد 94 ساختمان شهرداری منطقه 3 با حضور دکتر یحیی خاکی  فرماندار و  حسین صادقلو شهردار گرگان ، اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری به همراه اصحاب رسانه به بهره برداری رسید.

در این مراسم حسین صادقلو شهردار گرگان گفت : در یکی از شبها که تلویزیون را مشاهده می کردم قبل از اذان سخنان امام خمینی را پخش می کرد که می فرمودند ما اجیر مردم هستیم که به آنها خدمت کنیم و  من حس کردم امام(ره) در یک حالت کاملا عصبانی چنین سخنانی گفته بود.

شهردار گرگان اظهار کرد: من خیلی دنبال این موضوع بودم که چرا امام چنین سخنانی گفت اما مثل امام خمینی(ره) معتقدم که ما نوکر مردم هستیم و باید در مقابل پولی که مردم می دهند خدمات متقابل به آنها ارائه شود و جز این باشد باید کار خود را رها کنیم .

مهندس ابراهیم جرجانی عضو شورای شهر گرگان که وقت خود را با شهردار گرگان در صحبت کردن تقسیم کرده بود اظهار کرد: شهرداری گرگان از سال 1378 به بعد رشد خوبی داشته و توانسته در این سالها تحولات خوبی را تجربه کند .

جرجانی تصریح کرد: پروژه های خوبی درسطح شهر گرگان اجرا شده و یا در دست اجراست و ان شاء الله با همت اعضای شورای شهر و شهرداری گرگان بتوانیم این خدمات را به مردم خوب شهرمان هدیه کنیم .

حسین ریبعی رئیس شورای شهر گرگان نیز سخنران بعدی این مراسم بود که اظهار داشت : گرگان به سمتی پیش می رود که شاهد رویدادهای خوبی در زمینه زیباسازی شهری و خدمات عمرانی است و این میسر نمی شود جز با همدلی و همزبانی اعضا شورا و شهرداری .

ربیعی تاکید کرد: با افتتاح این ساختمان شاهد افزایش خدمات در حوزه شهرداری و فنی و عمرانی هستیم و امیدواریم این خدمات بتواند به مردم آرامش و اطمینان بدهد .

وی خاطرنشان کرد: همه این پستهایی که داریم رفتنی هستند ولی همین کردار و اعمال نیک و خدمات است که می ماند .

در حاشیه این مراسم با حضور دکتر خاکی فرماندار ، صادقلو شهردار و ربیعی رئیس شورای شهر گرگان حکم مهندس محسن کریمی به عنوان شهردار منطقه 3 گرگان به وی اعطا گردید.

در ادامه مسئولین محلی برای افتتاح شهرداری منطقه 3 که در خیابان شهید رجایی مقابل کانون طه واقع می باشد ،  به بیرون از ساختمان رفتند تا مهیای افتتاح ساختمان شوند.

مهندس نبی هزارجریبی هنگام زدن قیچی افتتاح گفت : به همت شهردار پرتلاش شاهد خدمات عمرانی خوبی هستیم و امیدواریم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد .

هزارجریبی تصریح کرد: هیچ چیز برای مردم شیرین تر از این نیست که شهرشان را زیبا ببینند و و مجددا تکرار می کنم که گرگانی لایق بهترین هاست .

در ادامه همه اعضای شورای شهر به همراه فرماندار خاکی و شهردار گرگان به داخل ساختمان رفتند و دقایقی را به بازدید پرداخته و نهایتا جلسه ای نیم ساعته را برگزار کردند ./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار