مسئول بسیج رسانه گلستان:

مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت: کانون بسیج رسانه شهرستان گنبدکاووس همزمان با روز خبرنگار در این شهرستان افتتاح می‌شود.

کانون بسیج رسانه شهرستان گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گلستان24، علی محمد جعفری شامگاه یکشنبه در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس و جمعی از اعضای بسیج رسانه اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار، کانون بسیج رسانه شهرستان گنبدکاووس با حضور مسئولان شهرستان،خبرنگاران و مدیران اجرایی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: 80 درصد از جامعه هدف خبرنگاران در مرکز استان و بقیه در شهرهای دیگر استان پراکنده هستند که بالاترین جمعیت خبرنگاران شهرهای استان در شهرستان گنبدکاووس با حدود 30 تا40 نفر است.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان ادامه داد: با توجه به شکل‌گیری بسیج رسانه در 2سال گذشته اتفاقات خوبی در موضوع دوره‌های آموزشی، برگزاری اردو و گرامیداشت روز خبرنگار انجام شده و امیدواریم با افتتاح کانون شرق استان بتوانیم فعالیت‌های شرق را به مرکزیت شهرستان گنبدکاووس ادامه دهیم.

جعفری اظهار کرد: برنامه متمرکز روز خبرنگار در 18 مرداد ماه در مرکز استان برگزار خواهد شد و در یک یا دو روز بعد از این مراسم متمرکز،مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و افتتاح کانون بسیج رسانه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس نیز در این نشست گفت: رسانه و مطبوعات به مانند شمشیر دو لبه هستند و خبرنگاران در موضوع فعالیت‌های خود باید ظرافت خاصی را داشته باشند.

علی لشکر بلوکی افزود: شهرستان گنبدکاووس ظرفیت بسیار خوبی دارد و پتانسیل آن تنوع قومیتی است که می‌توان از این ظرفیت در تولید هنر و خبر استفاده کرد.

وی ادامه داد: سپاه شهرستان گنبدکاووس آمادگی همکاری لازم با اصحاب رسانه و بسیج رسانه را دارم و هرگونه کمکی که در این حوزه نیاز باشد با شما خواهم داشت.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار