با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و اساتید کشوری اولین دوره آموزش خبرنگاری و روزنامه نگاری توسط بسیج رسانه استان گلستان برگزار می شود.

اولین دوره آموزشی خبرنگاری بسیج رسانه گلستان از فردا در گرگان آغاز می شود

به گزارش گلستان 24، علی محمد جعفری مسئول بسیج رسانه استان گلستان با اعلام این خبر افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده اولین دوره آموزش و کارگاه تخصصی خبرنگاری و روزنامه نگاری بسیج رسانه گلستان با نام شهید اهل قلم "حجت الاسلام روحانی فرد "روز های چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه یعنی 8 و 9 و 10 بهمن ماه93 در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزاری خواهد شد که سطح مقدماتی برای علاقمندان به حرفه خبرنگاری که تا کنون آموزش ندیده اند و برای اولین بار دراین خصوص اقدام نموده اند و سطح تکمیلی نیز برای خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه پیش بینی شده که در این عرصه مشغول فعالیت می‌باشند.

وی تصریح کرد: مکان برگزاری کلاسها در مجتمع آموزش عالی امام حسین (ع) واقع در جاده گرگان به آق قلا جنب فنی و حرفه ای می‌باشد و برای تردد آسان شرکت کنندگان در این دوره در دو نوبت صبح و عصر سرویس ایاب و ذهاب از میدان ترمینال به سمت دانشگاه امام حسین (ع) پیش‌بینی گردیده .

این مقام مسئول تاکید کرد: مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور طی سفر دو روزه‌ای که به استان خواهند داشت ضمن حضور در این دوره ملاقاتها و دیدارهایی نیز با اصحاب رسانه و مسئولین خواهند داشت، همچنین  آقایان کارخانه و محمدی از اساتید برجسته روزنامه نگاری کشور نیز در این دوره به تدریس خواهند پرداخت .

علی محمد جعفری در ادامه سخنان خود یادآور شد: در این دوره آموزشی سرفصل هایی چون سواد رسانه ای ، شیوه نفوذ در افکار عمومی ، جنگ نرم و روش های مقابله با آن ، اصول روزنامه نگاری ، آشنایی با رسانه های نوین ، مصاحبه و گزارش نویسی و ... تدریس خواهد شد.

جعفری خاطرنشان ساخت : در این دوره آموزشی تعداد زیادی از بسیجیان علاقه مند به حرفه روزنامه نگاری و خبرنگاری نیز شرکت کرده اند تا بتوانند در آینده نیاز استان در این عرصه را مرتفع کنند .

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه رسانه ها نقش اساسی در تحول جامعه دارند تصریح کرد: امیدواریم این کلاس ها بتواند زمینه ارتقاء علمی و فکری خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گلستان را فراهم کند تا در مقاطع بعدی دوره های پیشرفته آموزشی در استان گلستان برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار