حجت الاسلام سهرابی : وقف جدید برای امامزادگان در راستای تحقق شعار سال و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی از ملزومات است .

مدیر کل اوقاف گلستان از تشکیل شورای فرهنگی در امامزادگان گلستان خبر داد + تصاویر

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام سهرابی در نشست تخصصی مدیران مراکز فرهنگی قرآنی امامزادگان و بقاع متبرکه که به همت اداره اوقاف شهرستان گرگان برگزار گردید اظهار کرد : این جلسات به صورت مستمر در تمامی شهرستانها برگزار خواهد شد و آینده روشنی در برگزاری این جلسات خواهیم دید .

وی ادامه داد : هیئت امناء و خادمین امامزادگان و بقاع متبرکه باید شعار سال را سرلوحه کار خویش در امامزادگان و بقاع متبرکه قرار دهند و مردم و مسئولین را از عملکرد خود راضی و فعالیت های خود را به نحو شایسته و مطلوب اطلاع رسانی نمایند .

حجت الاسلام سهرابی تصریح کرد : غباروبی امامزادگان ر ا با حضور مردم و مسئولین برگزار نمایید ودر ضمن برگزاری شمای کلی از امامزاده و فعالیت هایی که انجام میدهید را به آنان منعکس نمایید  . مدیر کل اوقاف گلستان یاد آور شد : مراکز فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه را تجهیز و جدی بگیرید و سعی نمایید در راس آن روحانیون یا افراد قرآنی قرار بگیرند .

وی ضمن تاکید بر به روز شدن امامزادگان استان به سیستم های روز و نوین اشاره کرد و افزود : در دیداری که با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان داشتیم این بزرگواران نیز دغدغه تجهیز امامزادگان به سیستم های روز را داشتن و مقدمات لازم را در این خصوص انجام داده ایم .

مدیر کل اوقاف خاطر نشان کرد : تشکیل شورای فرهنگی در امامزادگان جهت استفاده تخصصی از نیروهای خادمین و هیات امناء یکی دیگر از مواردی است که در زمان ورودم به استان پیگیری نمودم .

این مقام مسئول بر استفاده از نیروهای متخصص در امامزادگان تاکید کرد و افزود : سعی شود از فرهنگیان ، مهندسان عمران ، روحانیون افراد متخصص در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی نهایت استفاده را نمایید .

حجت الاسلام سهرابی گفت : فضای امامزادگان را طبق معماری اسلامی بنا کنید چرا که زائر محترم فضای امامزاده را جهت آرامش معنوی استفاده می نماید .

مدیر کل اوقاف گلستان به وقف برای امامزادگان اشاره کرد و یاد آورشد : اقتصاد مقاوتی از راه وقف جدید برای امامزادگان محقق خواهد شد لذا وقف جدید در امامزادگان از راه توسعه بقعه متبرکه و تبدیل آن به قطب فرهنگی میسر خواهد شد .  

حجت الاسلام سهرابی

اوقاف گرگان (1)

حجت الاسلام مهدوی راد

اوقاف گرگان (4)اوقاف گرگان (2)اوقاف گرگان (3)

ارسال نظر

آخرین اخبار