رئيس هيئت بدمينتون استان گلستان به عملکرد علمي و آينده نگر هيئت استان و نتايج حاصل از آن اشاره کردو گفت : مجموع عملکرد های هیئت بدمینتون گوياي بسياري از واقعايت است.

عملکرد علمي و آينده نگر هيئت بدمينتون استان گوياي بسياري از واقعيات است

محمد حسين منتظري رئيس هيئت بدمينتون استان گلستان ضمن اشاره به فعاليت هاي يکساله هيئت استان با شعار اخلاق محوري، ارتقاء فني و قهرماني گفت: عملکرد علمي و آينده نگر هيئت و نتايج حاصل از آن گوياي بسياري از واقعيات است و شايعه پراکني براي انحراف کشيدن مسير توسط افراد غيرموجه يک بداخلاقي بيش نيست.

به گزارش گلستان 24، محمد حسين منتظري با بيان اين خبر که در نهم بهمن ماه سال جاري استان ميزبان مسابقات ليگ دسته يک بانوان کشور است گفت: در مدتي کوتاه تيم هاي متعددي در ليگ برتر، ليگ دسته يک آقايان و بانوان داريم که در تاريخ بدمينتون استان همچنين حضوري سابقه نداشته است.

وي همچنين به افزايش حدود سه برابري بيمه شدگان بدمينتون استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته حدود 200 بيمه شده بدمينتون داشت و امسال حدود 550 بيمه شده ورزشي داريم که البته برنامه ريزي براي اين جامعه هدف و حل معضل بازيکن در برخي رده ها از سياسيت هاي هيئت مي باشد.

منتظري در ادامه افزود: مسابقات استاني را در تمام رده هاي سني در سال 93 برگزار کرديم و متعاقب آن در همه مسابقات کشوري شرکت فعال داشتيم ولي اگر نتيجه مطلوب حاصل نشد ريشه در نبود مربيان بروز و بازيکنان فني است.

وي از برنامه هاي آينده براي احياي هيئت آزدشهر، بندرگز خبر داد و تصريح کرد:در راستاي استقلال مالي و ارتقاء فني در استان با همراهي روساي ادارات ورزش گرگان، گنبد وراميان سه خانه بدمينتون در استان داريم که اميدواريم اين حرکت خوب در ديگر شهرهاي استان که بدمينتون فعال دارند اتفاق بيفتد.

رئيس هيئت بدمينتون استان ضمن اشاره به بداخلاقي هاي اخير و نشر اکاذيب در برخي سايت ها که پيگيري قانوني هم مي شود اشاره کرد و گفت: اين حواشي فقط براي اين است که منافع شخصي برخي افراد به خطر افتاده است و اين مسائل شايد بخشي از انرژي ما را بگيرد اما ما را در نيل به اهداف والاي ورزشي متوقف نخواهد کرد.

وي اشاره به اين نکته داشت که چرا سالن وحدت گرگان چند ماه قبل از انتصاب رئيس هيئت بدمينتون شهرستان به شخص واگذار شد در حاليکه بايد به هيئت واگذار مي شد و چرا اکنون که حدود دوماه است رئيس هيئت شهرستان عزل شده باز سالن همچنان توسط همان شخص در حالي بهره برداري است؟ و متآسفانه از اداره ورزش گرگان جواب قانع کننده اي تا اين لحظه نشنيديم.

منتظري در پايان به اين نکته اشاره داشت: ابلاغ روساي هيئت هاي شهرستاني توسط هيئت استان و به پيشنهاد اداره ورزش صادر مي شود و عزل و نصب روساي شهرستاني به عهده هيئت استان است و اين حق هيئت استان است که در دوره جديد فعاليت هاي هيئت از نفرات پرانرژي تر و بومي استان استفاده کند./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار