با حضور 6 آلاله سرخ دفاع مقدس برگزار شد

آئین عبادی سیاسی نماز جمعه با حضور 6 شهید گمنام دفاع مقدس در گرگان برگزار شد.

 آئین عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان + تصاویر

به گزارش گلستان24، آئین عبادی سیاسی نماز جمعه با حضور شش شهید گمنام دفاع مقدس با حضور حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فیقه در استان و امام جمعه محترم شهرستان گرگان و مردم نماز گزار و شهیدپرور در مصلی وحدت گرگان برگزار شد.

آیت الله نورمفیدی به حضور شش شهید گمنام در مراسم نماز جمعه این هفته شهرستان گرگان اشاره کرد و گفت: شهدای گمنام متعلق به همه مردم هستند و همه مردم خانواده این شهدا محسوب می‎شوند و ما به عنوان برادر، پدر، خواهر و مادر این عزیزان وظیفه داریم از این عزیزان تجلیل کنیم و تجلیل از این شهیدا باعث می‎شود اهداف این بزرگواران در زندگی ما جاری باشد.

امام جمعه گرگان گفت: امروز مصادف با سالروز شهادت امام صادق(ع) است و این مصیبت را به نزد فرزند بزرگوارشان امام زمان(عج) و مقام معظم  رهبری تسلیت عرض می‎کنم و از خداوند متعال تمنا دارم که ما را پیرو خوبی برای این امام بزرگوار قرار دهد.

خاطر نشان می شود در این مراسم که با حضور شش شهید خوشنام دفاع مقدس برگزار شد ذاکر اهل بیت(ع) حاج مهدی مختاری در وصف شهدا به مداحی پرداخت.

نماز جمعه (1)نماز جمعه (2)نماز جمعه (3)نماز جمعه (4)نماز جمعه (5)نماز جمعه (6)نماز جمعه (7)نماز جمعه (8)نماز جمعه (9)نماز جمعه (10)نماز جمعه (11)نماز جمعه (12)نماز جمعه (13)نماز جمعه (14)نماز جمعه (15)نماز جمعه (16)نماز جمعه (17)

ارسال نظر

آخرین اخبار