انا لله و انا الیه راجعون

«حاج احمد امینی» پدر شهید جانباز مسعود امینی، که سال ها رنج جراحات شیمیایی را تحمل کرده بود و مدتی در بیمارستان بستری بود، امروز صبح به خیل یاران و فرزند شهیدش پیوست.

جانباز شیمیایی «حاج احمد امینی» به قافله شهدا پیوست+تصاویر

 به گزارش گلستان24، صبح امروز حاج احمد امینی پدر شهید مسعود امینی پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از عوارض شیمیایی دوران 8 سال دفاع مقدس به دیدار معبود شتافت.

شهید حاج احمد امینی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون خدمتگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.ایشان از اولین برپاکنندگان چادر وحدت در ابتدای انقلاب در مقابل دانشگاه تهران با هدف مقابله با التقاط و نفوذ منافقین بوده است.حاج احمد امینی سال هایی از عمر پربرکت خویش را در جبهه های نبرد حق علیه باطل مشغول به دفاع از میهن اسلامی بوده است و در همین راستا یک فرزند برومند خویش را تقدیم انقلاب کرده و خود نیز به درجه رفیع جانبازی نائل شده بود.ایشان صبح امروز پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از استنشاق گازهای شیمیایی دعوت حق را لبیک گفت و به آرزوی دیرینه خود که شهادت در راه خدا بود نائل آمد.

مراسم تشییع پیکر و سایر برنامه های خانواده ایشان برای بزرگداشت این شهید سعید متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی بازنشسته مجلس شورای اسلامی بود که همراه با آیت الله مجتهد شبستری (نماینده دوره اول مجلس و امام جمعه محترم فعلی تبریز) به مجلس وارد شده و توسط کارپردازی وقت آقای یارمحمدی مسئولیت دایره بیسیم در اداره کل ترابری آن زمان به وی واگذار شد.

گلستان 24 ضمن ابراز همدردی با بازماندگان مرحوم «حاج احمد امینی»؛ شهادت این جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس را به خانواده محترم امینی تبریک و تسلیت عرض می کند.

شهید جانباز حاج احمد امینی

شهید مسعود امینی فرزند شهید جانباز حاج احمد امینی

ارسال نظر

آخرین اخبار