درست زمانی که سخنان حجت الاسلام تقوی تمام شد عده ای از جمعیت به سمت وی رفتند و به شدت از عملکرد نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان انتقاد کردند .

حاشیه های همایش اصولگرایان گلستان

به گزارش گلستان 24،  همایش اصولگرایان استان گلستان عصر دیروز در حوزه علمیه امام صادق گرگان با حواشی همراه بود:

* قبل از شروع مراسم حجت الاسلام تقوی به همراه دکتر طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا و تنی چند از ائمه جمعه استان در دفتر سید علی طاهری حضور یافتند .

* این جلسه در ساعت مقرر یعنی 15 عصر در سالن اجتماعات حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان شروع شد .

* احمد متوسلیان مجری و شعاردهنده مراسم 8 دی 88 گرگان قاری قرآن و حسین عاشور مسئول سابق روابط عمومی استانداری مجری این مراسم بودند.

* حجت الاسلام والمسلمین عامری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و از روحانیون نزدیک به آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان از ابتدا تا انتهای مراسم در جلسه حضور داشت .

* سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان خیر مقدم گفت: آیت الله طاهری محور اصولگرایی استان بود و تا زمانی که در قید حیات بود این شمع را نگه داشت و بنده از جنابعالی به دلیل اینکه این حرکت نورانی یعنی وفاق میان اصولگرایان را شروع کردید تشکر می کنم .

* حجت الاسلام تقوی رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور سخنران اصلی این مراسم در دو بخش ظرفیت سازی فردی و اجتماعی و اینکه چرا به دستور آیت الله مهدوی کنی و جامعه روحانیت مبارز پرچم اتحاد میان اصولگرایان را بلند کرد، صحبت نمود.

* وقتی حجت الاسلام تقوی در بخشی از سخنرانی خود گفت که اصولگرایی شاخصه اصلی هر انسانی است و اصلا در نماز جمعه هم باید اصول اسلامی گفته شود و مگر می شود امام جمعه غیر اصولگرا هم داشته باشیم عده ای از جمعیت فریاد زدند : آره داریم .... همین جا هم داریم ...

* حجت الاسلام تقوی با شنیدن این هجمه ها جمعیت را به آرامش دعوت کرد و گفت : خب حالا احساساتی نشوید .

* بخش های دوم سخنان حجت الاسلام تقوی آنقدر خوشایند حضار بود که چندین بار صدای تکبیر و شعار "مرگ بر منافق" سر داده شد .

* درست زمانی که سخنان حجت الاسلام تقوی تمام شد عده ای از جمعیت به سمت وی رفتند و  به شدت از عملکرد نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان انتقاد کردند و درخواست تغییر وی از سوی رهبری را عنوان نمودند .

* در همین اوضاع نا آرام ، جمعی هم با استناد به سخنان حجه الاسلام تقوی ، تقاضای تغییر مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان را نیز مطرح کردند .

* یکی دو تن از روحانیون با حلقه کردن دور حجت الاسلام تقوی مانع از رسیدن جمعیت معترض به حجت الاسلام تقوی می شدند و حجت الاسلام طاهری نماینده مردم گرگان نیز جمعیت خشمگین را به آرامش دعوت می کرد.

* برخی از حاضرین آنقدر خشمناک بودند که هرگز راضی نمی شدند که دست از اعتراض بردارند ، دو جوان همگام با حجت الاسلام تقوی  تا درب خروجی با وی رفتند و در حالی که بسیار جدی به نظر می رسیدند ، سخنانی در باب انتقاد از نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان می گفتند.

* این حواشی تا بیرون ساختمان نیز ادامه یافت و مردم خشمگین به همراه یکی از روحانیون جوان که چفیه ای نیز بر گردن داشت به آنها اضافه شد و می گفت که اگر فلانی را بردارید نمازجمعه گرگان پر از نمازگزاران می شود ، الان کسی به نماز جمعه نمی رود .

* حجت الاسلام تقوی که از میزان شکایت های مردمی مبهوت بود فقط سرش را تکان می داد و چیزی نمی گفت تا اینکه سوار ماشین شد و رفت .

002

003

005

006

001

گلستان ما

ارسال نظر

  • منصور
    0

    درودبر طاهری که با زهد و تقوی محبوب دلها شد نه با پول و محافظه کاری
    طاهری بدون چشم داشت مادی ، اهداف منافقین و فتنه گران را در استان برملا کرده و می کند

آخرین اخبار