استاندار گلستان در گفت‎وگوی اختصاصی با فارس نسبت به دستگیری یکی از مقامات استانداری گلستان واکنش نشان داد و گفت: برخی نشانه‎ها حاکی از اتهامی قابل تأمل است.

 آخرین جزئیات بازداشت یکی از مقامات استانداری گلستان

به گزارش گلستان24، حسن صادقلو امروز در گفت‎وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص دستگیری یکی از مقامات استانداری گلستان اظهار کرد: هنوز مسأله در یک شرایط اولیه است، یک احضاریه بوده که به نظر می‎آید مسیر یک مسیر غیرطبیعی است و این مسئله رصد می‎شود تا به واقعیت امر دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: برخی نشانه‎ها حاکی از اتهامی قابل تأمل است و ما فعلا این موضوع را بررسی می‎کنیم چون بدون اطلاع ایشان را احضار کردند و برداشت ما این است که سختگیرانه در این باره اقدام شد.

استاندار گلستان افزود: زمان زود است باید همه اطلاعات را بگیریم و ببینیم مسأله چه بوده است، از دو هفته قبل حرف‎هایی زده شد که با شرایط طبیعی یک دادرسی سازگار نیست و به همین خاطر است که موضوع جای تأمل دارد.

روز گذشته سایت تابناک نیز در خبری منتشر کرد «یک مدیر عالی رتبه استانداری گلستان بازداشت شد، گفته می‎شود که وی در پی احضار مقامات قضایی و ذیصلاح در پایتخت بازداشت شده و علت بازداشت وی هیچ ارتباطی به دعوای شورای شهر و شهرداری گرگان ندارد.

شنیده‎ها حاکی است که یکی از مدیران عالی رتبه استانداری گلستان که در هفته‎های اخیر در محافل سیاسی و رسانه‎ای استان بسیار فعال بوده و نقش پررنگی در ماجرای درگیری‎های بین اعضای شورای شهر گرگان و شهرداری داشته، در تهران بازداشت و روانه زندان شده است.

گفته می‎شود که وی در پی احضار مقامات قضایی و ذیصلاح در پایتخت بازداشت شده و علت بازداشت وی هیچ ارتباطی به دعوای شورای شهر و شهرداری گرگان ندارد.

همچنین در برخی شبکه‎های مجازی در این خصوص گفته شده است که «اتهام نامبرده بخش کوچکی از یک پرونده فساد بزرگ با محوریت فردی با هویت آقای دکتر ط بوده، که دارای ابعاد ملی است.

اتهام این مسئول مربوط به مصوبات کمیسیون ماده پنج (تغییر کاربری-اعطای تراکم) بوده و برای وی قرار بازداشت صادر شده است.

همچنین شنیده می‎شود برخی از مسئولان مرتبط با این موضوع نیز در شرف احضار به مرجع قضایی برای اخذ توضیحات بیشتر است!».

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار