به همت بسیج رسانه گلستان برگزار شد

با حضور جمعی از اصحاب رسانه گلستان بازدیداز طرح‎های اقتصاد مقاومتی در قالب برگزاری تور یک روزه رسانه‎ای یرگزار گردید.

تور رسانه‎ای بازدید از طرح‎های اقتصاد مقاومتی در هفته خبرنگار + تصاویر
به گزارش گلستان24، در هفته خبرنگار و همزمان با روز «خبرنگار، تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»  جمعی از اصحاب رسانه متشکل از خبرنگاران و عکاسان خبری استان گلستان در قالب برگزاری تور یک روزه رسانه‎ای از طرح‎های اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی بازدید به عمل آوردند.
در این تور یک روزه از اصحاب رسانه، عرصه‎های اقتصاد مقاومتی نظیر پرورش قارچ، گیاهان دارویی، تولید نهال و پرورش ماهیان گرمابی بهسازی مدارس(طرح هجرت3)، و مجتمع خدمات بین راهی تفریحی و توریستی اداراه کل حمل و نقل استان که با مشارکت آستان قدس رضوی در حال ساخت است مورد بازدید قرار دادند.
بر این اساس کاروان رسانه از اردوهای جهادی که این روزها توسط جهادگران بسیجی برای عمران و آبادانی مناطق محروم که در رونق اقتصادی، آبادانی و ایجاد اشتغالزایی سهم بسزایی دارد را بازدید کردند..
در پایان این تور رسانه ای خبرنگاران و عکاسان بسیجی همزمان با اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام غواص و خط شکن استان گلستان، با حضور بر مزار مطهر دوشهید گمنام غواص در شهرستان نوکنده با آرمان های امام راحل و  شهدا تجدید میثاق نمودند.
خاطر نشان می شود این تور رسانه ای به همت سازمان بسیج رسانه، بسیج سازندگی، روابط عمومی سپاه نینوا و خانه مطبوعات استان گلستان برگزار شد.
تور رسانه ای (5)تور رسانه ای (7)تور رسانه ای (6)تور رسانه ای (8)تور رسانه ای (9)تور رسانه ای (4)تور رسانه ای (1)تور رسانه ای (2)

ارسال نظر

آخرین اخبار