رتبه ۷ رشته علوم تجربی کنکور سراسری با تأکید بر اینکه کنکوری‌ها با برنامه درس بخوانند گفت: با تمرکز و دقت بر دروس مطالعه کنند و بدانند که کامپیوتر و تلگرام و... واقعا کنکوری‌ها را از مسیر موفقیت دور می‌کند.

نظر رتبه ۷ کنکور علوم تجربی درباره تلگرام!

آرمین گلچین، با بیان اینکه میزان مطالعه من برای کنکور، از مهرماه تا نوروز، بین 8 الی 9 ساعت بود اظهار داشت: بعد از عید نوروز و با نزدیک شدن به کنکور، میزان مطالعه را به 10 الی 11 ساعت رساندم.

به گزارش گلستان24، وی با بیان اینکه تنها در درس ادبیات به کلاس کنکور رفتم، افزود: با آزمون‌های آزمایشی نقاط ضعف خود را می‌شناختم و بر اساس آن برای ادامه روند مطالعه برنامه‌ریزی می‌کردم.

رتبه 7 تجربی که پدرش در آزمایشگاه تشخیص طبی مشغول کار بوده و مادرش نیز پرستار است، نحوه برنامه ریزی و مطالعه خود را یادآور شد و گفت: هفتگی برنامه‌ریزی می‌کردم و با معلمانم هم مشورت می‌کردم که چه روزی چه درسی را برای جبران کدام نقاط ضعف بخوانم که شکر خدا با این برنامه موفق شدم.

گلچین، دانش آموز مدرسه شهید مدنی تبریز است که معدل نهایی‌اش، 19.85 است، لطف خدا، تلاش خود و حمایت‌های خانواده و معلمان را در موفقیت خود بسیار موثر دانست.

وی، در توصیه به کنکوری‌های سال آینده، با بیان اینکه کنکوری‌ها اصلا فکر نکنند برای کنکور زمان زیادی باقی است، ادامه داد: وقت کم است و باید بدون اتلاف وقت از تمام انرژی خود برای مطالعه استفاده کرده و به حاشیه‌ها مشغول نشوند.

رتبه 7 تجربی، با تاکید بر اینکه کنکوری‌ها با برنامه درس بخوانند، ابراز داشت: با تمرکز و دقت بر دروس مطالعه کنند و بدانند که کامپیوتر و تلگرام و... واقعا کنکوری را از مسیر موفقیت دور می‌کند.

عمارنامه

ارسال نظر

آخرین اخبار