طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ناحیه گرگان؛

مراسم تکریم "فدایی"و معارفه"رستگار" فرمانده بسیج مسجدجامع گرگان توسط فرمانده سپاه ناحیه گرگان برگزار شد.

محمد رستگار فرمانده جدید پایگاه بسیج حضرت قاسم مسجد جامع گرگان معرفی شد.

به گزارش گلستان24، مراسم تکریم "محمد فدایی"و معارفه"محمد رستگار" فرمانده جدید پایگاه بسیج حضرت قاسم علیه السلام مسجدجامع گرگان توسط فرمانده سپاه ناحیه گرگان برگزار شد.

معارفه محمد رستگار (14)

در این سرهنگ مهاجر فرمانده سپاه ناحیه گرگان ضمن عرض خیر مقدم به حضار و تقدیر از روحیه بسیجیان، در سخنانی با اشاره به نقش و اهمیت بسیج و اینکه اغلب شهدا از بسیجیان بودند، افزود: وظیفه اصلی پایگاه های بسیج معنویت افزایی و تقویت بصیرت جوانان جامعه است که با انجام این وظیفه مهم تاثیر جنگ نرم در جامعه به حداقل خواهد رسید.

وی به بیان چند ویژگی بارز شهدا پرداخت و اظهار داشت: اولین ویژگی شهدا خدامحوری،دینمداری و تکلیف گرا بودنشان بود.شهدا و ایثارگزران ما به دلیل اینکه حضور در جنگ را تکلیف و وظیه خود میدانستند در جبهه ها حضور داشتند

مهاجر ویژگی دوم شهدا را اهل مسجد و همراه با روحانیت بودن دانست و ادامه داد: بنابراین بسیجیان ما نیز باید از شهدا الگو بپذیرند و شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهند

وی افزود: سومین ویژگی بارز شهدا ولایتدار ی و تبعیت از امام و ولی فقیه بود و باید بدانیم شهدای ما به تبعیت از فرامین حضرت امام(ره) در جبهه های حق علیه باطل شرکت می کردند و در حال حاضر هم بسیجیان ما نیز باید از فرامین امامین خود گوش جان بسپارند و تابع محض ولی فقیه و رهبری معظم انقلاب باشند.

معارفه محمد رستگار (10)

فرمانده سپاه ناحیه گرگان بیان داشت: ویژگی دیگر شهدای ما دشمن شناسی،جریان شناسی و بصیرت شناسی بود و از آنجایی که دشمن بطور شبانه روز در حال تضعیف اسلام و نظام اسلامی ماست اگر بسیجیان ما نیز جریان شناس نباشند و بصیرت کافی نداشته باشند، محله،شهر و کشور ما رو به نابودی خواهد رفت.

مهاجر آخرین ویژگی بارز شهدا را حفظ وحدت و یکدلی بین قومیت و مذاهب مختلف دانست و بیان داشت: از بین 4000شهید استان گلستان 600 نفر از اهل سنت بودن که این نشان از وحدت بین مردم استان گلستان می باشد و ما نیز به تاسی از شهدا باید وحدت و یکدلی را بین اقوام و مذاهب مختلف نظام حفظ کنیم و در همین راستا مقام معظم رهبری می فرماید: اگر کسانی وحدت ملی ما را به بهانه مذهب بهم بزنند چه شیعه باشد و چه اهل سنت باشد خواسته یا ناخواسته مزدور دشمن است.

وی اظهار داشت: یکی از وظایف مهم بسیج در طول دوران های مختلف انقلاب حفظ و حراست از انقلاب و دستاورد های آن در همه عرصه های مختلف است

مهاجر با بیان اینکه بسیج و بسیجی بودن یک افتخار است و ما باید از این امانت که یادگار امام راحل و ثمره خون پاک شهیدان است به خوبی پاسداری کنیم، گفت: بسیج باید نقش تسهیل کننده، مشاور و حامی را در جامعه ا ایفا کند و نقش الگو و نمونه بارز فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه در جامعه باشد.

معارفه محمد رستگار (18)

در پایان مراسم  فرمانده سپاه ناحیه گرگان با آرزوی موفقیت برای تمامی خدمتگزاران بسیج، حکم مسئولیت محمد رستگار را به وی تحویل داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • محمدی
    0

    با سلام
    لطفا اگر سوابقی از ایشون دارید در سایت بگذارید
    ایشان باید سوابق خوبی داشته باشن که بهترین پایگاه شهر رو بهش داده اند ولی از سوابق ایشون اطلاعی نداریم.
    با تشکر

آخرین اخبار