پای تحویل آدامس و شکلات جای پول خرد ، به تاکسی های کرج هم رسید ، شهروندان منتظر دریافت شکلات و چسب زخم جای بقیه پول خود باشند.

تحویل آدامس و شکلات جای پول خرد به تاکسی های کرج هم رسید!!
به گزارش گلستان 24، داستان تکراری کمبود پول خرد و ارائه  چسب زخم، آدامس یا شکلات به جای بقیه پول را همه میدانند ،  ولی اینکه این مسئله از سوی تاکسی شهری رخ دهد هم جای تعجب و هم جای تأسف برای تاکسی رانی دارد.

تحویل آدامس و شکلات جای پول خرد به مسافران

اینگونه معامله کردن باید با رضایت دو طرف باشد , چنین معامله ای اصلأ به حساب نمی‌آید و خریدار نخواهد می‌تواند آن را قبول نکند و باید فروشنده به جای آن پول در اختیار خریدار قرار دهد.
حالا با وجود زمان کمی که مسافر در اختیار دارد حتی فرصت اعتراض هم به وجود نمی آید و در حقیقت این کار به قدری تازه و شوک آور است که قدرت عکس العمل را از افراد میگیرد.

تحویل آدامس و شکلات جای پول خرد به تاکسی های کرج هم رسید

  به گفته کارشناسان قضایی این مدل معامله تخلف و هر چه که در معاملات صنفی به عنوان جبر به حساب بیاید تخلف محسوب میشود

سازمان حمل و نقل درون شهری در برخی از شهرهایی که این اتفاق زودتر رخ داده بود اعلام کرده است که در صورت مشاهده یا شکایت مردم، با رانندگانی که به جای پول خرد آدامس و شکلات و… به مردم ارائه می کنند برخورد و رانندگان متخلف جریمه خواهند شد و قطعأ در شهر کرج نیز موضع گیری سازمان تاکسیرانی چیزی جز این نخواهد بود.
ولی بهتر است با موضعگیری نسبت به این قضیه از شیوع این امر جلوگیری شود و  و رانندگانی که از بازپس دادن پول خرد مردم به عناوین مختلف خودداری می کنند روشی دیگر برای مشکل کمبود پول خرد پیدا نمایند.

 

تحویل آدامس و شکلات جای پول خرد به تاکسی های کرج هم رسید

 

ارسال نظر

آخرین اخبار