در راستای اجلاسیه 4000 شهید گلستان انجام شد؛

در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان فرماندار گرگان، فرمانده سپاه گرگان، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان و جمعی از مسئولان شهرستان گرگان با خانواده شهیدان "عامری" و"دوست محمدیان" دیدار کردند.

دیدار مسئولین شهرستان گرگان با خانواده‎ شهیدان "عامری"و"دوست محمدیان" / از تاکید خدمت به مردم تا درخواست شهید از مادرش برای عمل همچون"ام وهب" در عاشورا +تصاویر

به گزارش گلستان24، با توجه به نزدیک شدن به آغاز اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان جمعی از مسئولان مرکز استان اعم  سید عباس حسینی فرماندار، سید علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان ،حجت الاسلام نجفی  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان ، ابراهیم دشتیان معاون فرماندار، گرزین رئیس اداره بنیاد شهید این شهرستان با خانواده شهیدان عامری و شهیدان دوست محمدیان  دیدار کردند.

مسئولین شهرستان با این حضور و دیدار با خانواده شهداء ضمن دعوت از این خانواده ها برای شرکت در اجلاسیه 4 هزار شهید استان نقطه نظرات این خانواده ها را در خصوص برگزاری هرچه بهتر اجلاسیه جویا شدند .

هر دو خانواده ای که در این روز مسئولین شهرستان با آنها دیدار نمودند 2 عضو خانواده خود را در راه دفاع از این مرز و بوم تقدیم انقلاب کرده اند .

4hezarshahid 1

زهرا شاهینی مادر شهید یحیی عامری و همسر شهید اسماعیل عامری در این دیدار گفت : فرزندم می گفت آیا می شود زمانی ما هم همچون امام حسین(ع) و یارانش در دفاع از اسلام به جنگ برویم و به شهادت برسیم.

وی ادامه داد:  یحیی به من می گفت مادر اگر من شهید شدم می خواهم همچون "ام وهب " در عاشورا عمل کنی .

این مادر و همسر شهید افزود: آخرین باری که همسرم به جبهه میرفت حال دیگری داشت و می گفت این آخرین سفر است که می روم و دیگر برنمیگردم و شهید خواهم شد.

4hezarshahid 1

خانواده دوم که مسئولین با آنها دیدار داشتند خانواده شهید موسی دوست محمدیان و شهید جاوید الاثر ابراهیم دوست محمدیان بود .

در این دیدار مریم دوست محمدیان خواهر شهید با بیان اینکه برادرانم همیشه می گفتند که باید برای دین و مردم خدمت کرد .

4hezarshahid 1

وی در ادامه از مسئولین خواست تا در دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات مردم تلاش بیشتری را انجام دهند و اجازه ندهند مراجعه کننده ای دست خالی از مجموعه آنها خارج شود .

سیدعباس حسینی فرماندار گرگان در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت ، اظهارکرد : اجلاسیه شهدای استان متعلق به خانواده شهداء است و این دیدار ها در جهت دعوت از خانواده برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم هایی با همراهی سپاه و ادارات شهرستان برای دیدار با خانواده شهدای گرگان اعزام خواهند شد تا ضمن تقدیم تندیس اجلاسیه که تصویر شهید هر خانواده بر روی آن نقش بسته به خانواده شهید ، نظر آنها را برای برگزاری بهتر برنامه های اجلاسیه جویا شوند.

حسینی در ادامه تصریح کرد امیدواریم در این دو ما باقیمانده تا زمان برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان بتوانیم با تمام خانواده های 1400 شهید گرگان دیدار نمائیم.

4hezarshahid 1

4hezarshahid 1

4hezarshahid 1

 4hezarshahid

4hezarshahid 1

4hezarshahid 1

4hezarshahid 1

4hezarshahid 1

4hezarshahid 1

4hezarshahid 1

4hezarshahid 1

4hezarshahid 1

4hezarshahid 1

4hezarshahid 1

انتهای پیام/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار