با حضور وزیر کشور

معاون توسعه و عمرانی شهرداری گرگان گفت: پل زیرگذر که به نام شهید مدافع حرم، شهید حتملو نامگذاری شده است، در شهرستان گرگان افتتاح خواهد شد.

افتتاح پل شهید حتملو در گرگان

به گزارش گلستان24،علیرضا حاج محمدعلی صبح امروز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پل زیرگذر شهید حتملو ساعت 17 عصر امروز با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور افتتاح خواهد شد.

وی هدف از اجرای پل زیرگذر شهید حتملو را توسعه شهری برشمرد و تصریح کرد: هدف ما این بود که گامی برای توسعه شهری برداریم و با توجه به تراکم جمعیتی که در سنوات گذشته در سال‎های پیش طراحی شده بود برای ایجاد توازن در شهر و جمعیت متناسب با آن این اقدام صورت گرفت.

معاون توسعه و عمرانی شهرداری گرگان افزود: با ایجاد ساختارهای درون‎شهری و با نظر به بهبود عبور و مرور در سطح شهرستان که با توجه به اجرای پل زیرگذر شهید حتملو صورت می‌گیرد، مردم می‎توانند به راحتی در شهرک‎های جامی، حافظ، شهریار و فردوسی تردد کنند.

حاج‎محمدعلی ابراز کرد: افتتاح این پل باعث می‎شود دسترسی به مراکز دانشگاهی، اداری و اداره کل‎ دادگستری که در آن مکان واقع شده است به سهولت اتفاق افتد و این اقدام نگاهی به توسعه آینده شهر به سمت شمال است.

وی با اشاره به اینکه پل زیرگذر شهید حتملو ساعت 17 عصر امروز افتتاح می‎شود، یادآور شد: مراسم افتتاحیه تا اذان مغرب و عشا با اجرای نورپردازی و مراسم‎های مختلف شاد با حضور علیرضا افتخاری استاد موسیقی ایران برگزار خواهد شد.

معاون توسعه و عمرانی شهرداری گرگان گفت: مراسم افتتاحیه پل زیرگذر شهید حتملو با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور، مقامات کشوری و لشکری، استاندار گلستان، مدیران کل و تمام مدیران استانی و شهرستانی و همچنین صادقلو شهردار پرتلاش گرگان برگزار می‌شود.

وی از مردم شهرستان گرگان دعوت کرد که در مراسم افتتاحیه پل زیرگذر شهید حتملو حضور یابند و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه روز گرگان نزدیک است همه مردم در این افتتاحیه شرکت کنند تا انگیزه مضاعفی برای خدمتگزاران کوچک مردم ایجاد شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار