در مراسم بزرگداشت شهدای منا صورت گرفت؛

در مراسم بزرگداشت شهدای منا در بندرترکمن همسر فرماندار فقید این شهرستان به بیان دل تنگی های خانواده، خاصه فرزندان این شهیده پرداخت.

بیان دلتنگی‎های همسر فرماندار بندرترکمن از شهیده منا

به گزارش گلستان 24، شهرام کر با تشکر از مجموعه عوامل این مراسم بزرگداشت، مرجان نازقلیچی را اولین بانوی فرماندارترکمن صحرا و دومین بانوی فرماندار کشور دانست که به عنوان معینه عازم این سفر معنوی شده بود.

وی شهادت این بانوی فقید را برای خانواده، خاصه دو پسرش بسیار سنگین دانست و افزود: این حادثه غمبار برای ما بسیار تلخ و غیر قابل تصور بود به نحوی که پسرم حنیف برای شرکت در این مراسم حاضر نشد بیاید.

کر تصریح کرد: یک روز قبل از حادثه و اینکه کاروان برگردد حنیف از ماجرا خبر نداشت در صورتی که این حادثه اتفاق افتاده بود که ابتدا به ما گفتند خانم نازقلیچی مجروح شده بعد گفتند مفقود شده که در عالم مفقودیت مجبور شدیم برای او مجلس بگیریم اما از ته دل راضی نبودیم و فکر می کردیم او بر می گردد.

همسر فرماندار بندرترکمن ابراز داشت: بعد از یک ماه از شهادت همسرم از پسرم پرسیدم مامان به خوابت می آید؟ که او گفت مادر امروز من را از خواب بیدار کرد و گفت بلندشود تا مدرسه ات دیر نشده به مدرسه برو.

وی ادامه داد: این حادثه به قدری برای خانواده گران تمام شد که هنوز که هنوزه خالی او به شدت در خانه احساس می شود و فرزندانم نبود او را احساس می کنند.

انتهای پیام/

منبع: آوای ترکمن

 

ارسال نظر

آخرین اخبار