«از شایعه تا واقعیت»

طی روزهای گذشته تصویری با ادعای این که عکس میانسالی بازیگر یکی از به یادماندنی ترین تبلیغات تلویزیونی است، در فضای مجازی منتشر شده است که صحت ندارد.

صاحب این عکس کارشناس دادگستری است نه بازیگر «پیام بازرگانی»!+عکس

به گزارش گلستان24، به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

 

**شایعه**

طی روزهای گذشته تصویری با ادعای این که عکس میانسالی بازیگر یکی از به یادماندنی ترین تبلیغات تلویزیونی است، در فضای مجازی منتشر شده است.

 

**واقعیت**

واقعیت این است که صاحب عکس سمت راست فردی به نام محسن ملکی، 46 ساله است که دوران کودکی‌اش به سال ها پیش از انقلاب برمی‌گردد و در زمان پخش این آگهی تلویزیونی بیش از 30 سال داشته است.

در همین رابطه محسن ملکی  با انتقاد از کانال‌های منتشر کننده عکس هایش در کنار عکس این بازیگر پیام بازرگانی گفت: تعجب می‌کنم که چگونه کانال ها و برخی رسانه‌ها بدون اندکی توجه عکس من که 46 سالم هم است را به عنوان بزرگسالی این کودک منتشر می کنند.

 

وی در ادامه در خصوص نحوه انتشار عکسش در فضای مجازی گفت: من عکس خودم را که در مراسم عروسی یکی از بستگان گرفته شده بود را برای چند روز در پروفایلم گذاشتم و بعد از چند روز برداشتم. در ابتدا چند گروه تلگرامی کوچک این تصویر را منتشر کردند و من هم با شوخی از کنار آن رد شدم اما امروز این عکس بازتاب فراوانی در کانال های خبری مهم پیدا کرده که باتوجه به شغلم این موضوع برایم نگران کننده تر است.

ملکی با اشاره به این که کارشناس دادگستری است گفت: نمی‌دانم با این سوءتبلیغی که برای این شرکت شده است حالا باید جواب آن شرکت را هم بدهم یا خیر؟ ولی باید بگویم که من تا به حال از محصولات این شرکت استفاده نکردم.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار