سرانجام پس از کش و قوس های فراوان؛

سرانجام انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم و پایانی اعضای دوره چهارم شورای شهر مینودشت در حضور معاون فرماندار مینودشت مشخص شد.

«سید حسن حسینی» رئیس شورای شهر مینودشت شد + تصاویر

به گزارش گلستان24، به نقل از مینوخبر، جلسه شورای شهر مینودشت به منظور انتخاب هیئت رئیسه این شورا عصر روز شنبه با حضور «علیرضا مصطفی لو» معاون فرماندار مینودشت برگزار شد.

مفاد آخرین جلسه این شورا که در تاریخ 13 شهریور برگزار شده بود به استناد ماده 15 قانون شوراها از طرف کمیته انطباق فرمانداری مینودشت رد شد تا این جلسه تکرار شود.

در جلسه مذکور «ایوب هلاکو» 3 رای و «ایوب ساسانی» و «نرگس آسمانی» هر یک 2 رای آورده بودند.

پس از اعلام نظر کمیته انطباق فرمانداری، ساعت 15 روز 17 شهریور زمان برگزاری انتخابات مجدد هیئت رئیسه اعلام شد که در لحات پایانی با توصیه فرمانداری مینودشت این جلسه لغو شد.

سرانجام جلسه با اعلام «سید علیرضا نریمانی» رئیس شورای شهر مینودشت امروز برگزار شد.

نریمانی پس از تبریک عید سعید غدیر خم و تسلیت درگذشت «سد منصور باقری» شهردار فقید آزادشهر، گفت: علاوه بر مینودشت، انتخابات هیئت رئیسه شورای شهرهای گنبد، بندرترکمن و کردکوی هم به دلیل این که به اکثریت مطلق نرسید مجدد برگزار شد.

حجت الاسلام «سید ناصر حسینی» هم گفت: در آخرت انسان را به پست، مقام، مال و ... ارزیابی نمی کنند و تنها اعمال انسان مورد سنجش قرار می گیرد.

«ایوب هلاکو» رئیس شورای استان گلستان ضمن تسلیت به جامعه شورایی و شهرداری، گفت: به واقع شهرداری پر تلاش از میان ما پر کشید و شوک بزرگی به مدیریت استان گلستان وارد شد.

وی با بیان این که رئیس شورا در شهر و استان بیشتر از یک هماهنگ کننده امور نیست و در تصویب مصوبات همچون سایر اعضا رایی برابر دارد، خاطر نشان کرد: در انتخابات 13 شهریور به درخواست مردم کاندیدای ریاست شدم.

عضو با سابقه شورای شهر مینودشت با اشاره به انتخابات جلسه پیشین، عنوان کرد: من خودم در جلسه قبل عنوان کردم که به قانون رجوع کنیم و ببینیم که قانون در این زمینه چه می گوید؛ زیرا اگر خودمان از قانون تمکین نکنیم نمی توانیم از مردم انتظار قانونمداری داشته باشیم.

تنها عضو خانم شورای شهر مینودشت هم پس از عرض تسلیت فقدان شهردار فقید آزادشهر، 27شهریور روز شعر و ادب پارسی و سالروز درگذشت استاد " محمد حسین بهجت تبریزی " ملقب به (شهریار) را گرامی داشت.

«نرگش آسمانی» در سخنانی دلیل کاندیداتوریش در جلسه قبل را خواست بانوان شهر عنوان کرد و افزود: در سه سال گذشته هر کاری از دستم برامده انجام داده ام.

«علیرضا مصطفی لو» معاون فرماندار مینودشت هم در این جلسه گفت: پس از اعلام نظر کمیته انطباق به منظور بطرف شدن شبهات از استانداری هم استعلام کردیم که آنان هم نظر کمیته انطباق را تایید کردند.

وی دلیل حضور خود در جلسه را تاکید استانداری بر حضور نماینده ای از فرمانداری در جلسه امروز بیان کرد.

«ذبیح ا... ترکمانی» هم در سخنانی گفت: با مردم عهدی بستیم که با وحدت با یکدیگر بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

وی تصریح کرد: به دلیل ان که 3 بار در انتخابات هیئت رئیسه رای نیاوردم دیگر دلیلی برای کاندیداتوری ام نمی بینم.

در ادامه جلسه انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد.

بای کرسی ریاست این پارلمان محلی «سید حسن حسینی» و حجت الاسلام «سید ناصر حسینی» کاندیدا شدند.

در پایان «سید حسن حسینی» با کسب 4 رای در برابر 2 رای حجت الاسلام حسینی و یک رای ممتنع به ریاست سال اخر برگزیده شد.

وی ریاست سال دوم شورا را نیز عهده دار بود.

برای نایب رئیسی هم  حجت الاسلام «سید ناصر حسینی» و «ایوب ساسانی» کاندیدا شدند که در نهایت «ایوب ساسانی» با کسب 5 رای در برابر 2 رای «سید ناصر حسینی» به نایب رئیسی سا اخر رسید.

«سید علیرضا نریمانی» هم تنها کاندیدای منشی هیئت رئیسه بود که هر هفت رای هفت عضو شورا را بدست آورد.

minookhabar20 2

minookhabar20 2

minookhabar20 2

minookhabar20 2

minookhabar20 2

minookhabar20 2

minookhabar20 2

minookhabar20 2

minookhabar20 2

minookhabar20 2

minookhabar20 2

minookhabar20 2

minookhabar20 2

minookhabar20 2

minookhabar20 2

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار