یکشنبه 28 شهریور همایش “معارفه نمایشگاه تولیدات ملی، حمایت از تولیدکننده داخلی” به همت پایگاه اطلاع رسانی فتن و شرکت مهرگان نوین و با حضور جمعی از فعالین عرصه صنعت و رسانه به منظور ارتقا سطح تولید ملی و حمایت از تولیدکننده داخلی در برج میلاد برگزار شد.

همایش “معارفه نمایشگاه تولیدات ملی، حمایت از تولیدکننده داخلی”

به گزارش گلستان24، یکشنبه 28 شهریور همایش “معارفه نمایشگاه تولیدات ملی، حمایت از تولیدکننده داخلی” به همت پایگاه اطلاع رسانی فتن و شرکت مهرگان نوین و با حضور جمعی از فعالین عرصه صنعت و رسانه به منظور ارتقا سطح تولید ملی و حمایت از تولیدکننده داخلی در برج میلاد برگزار شد.

در این همایش که با سخنرانی رضوانه مجلسی راد، مدیرعامل شرکت مهرگان نوین آغاز شد، اتکا به توانمندی داخلی مورد تاکید بسیار قرار گرفت. ایشان اظهار داشتند “الگوی اقتصاد مقاومتی باید در چهار چوب ارزش های الهی باشد لذا همه اقشار جامعه در هر شغل و جایگاهی از تولیدات داخلی باید حمایت حداکثری داشته باشندو همه ما در این امر خطیر نقش آفرین هستیم و مهمترین آن ترجیح مصرف کالای داخلی بر کالای خارجی ست”. مجلسی راد در ادامه گفت: “اولین دوره نمایشگاه بزرگ مهرگان در اسفند ماه می باشد و این نمایشگاه در دو بخش کلی فروش و نمایش برگزار می گردد.

بخش فروش در 8 حوزه ی کالای مصرفی و حوزه صنایع دستی و به طور اختصاصی حوزه رسانه های دیجیتال می باشد و در بخش نمایشگاهی در خدمت عزیزان تولیدکننده کالاهای تخصصی خواهیم بود.

این همایش که به دلیل نزدیکی به فرخنده سالروز عید غدیر با برگزاری نماهنگ های مذهبی و اجرای تواشیح، فضایی عرفانی به خود گرفته بود، با سخنرانی دکترجندقیان، معاون شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور ادامه پیدا کرد. ایشان با تاکید بر”تولید ملی در صنایع کوچک ” اظهار داشت:

“تمدن ما را تمدن روستایی می نامند نه به آن واژگانی که درذهنمان نهفته است.

بدین سبب که روستا محل زایش ما ایرانیان است. چون هرجاییکه ما تولید داریم جمعیت و هنر داریم و انجایی را میگوییم که زاینده تمدن است که تولید و هنر داشته باشد”

پس از ایشان نوبت به آخرین سخنران همایش یعنی جناب آقای دکتر حجت الله عبدالملکی رسید. ایشان که دبیر شورای اقتصاد صدا و سیما نیز محسوب میشودبا تاکید بر “تقویت بازار تولیدات ملی” اعلام کرد:”اقتصاد مقاومتی دو رکن دارد:

یک: تقویت تولید ملی

دو: جهاد اقتصادی

اگر بخواهیم بگوییم چرا تقویت تولید ملی مهم است به خاطر ان است که عمده مشکلات از محل تقویت تولید ملی برطرف می کند.

photo_2016-09-20_21-14-51

.

منبع: فتن

ارسال نظر

آخرین اخبار