با سخنرانی ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران

هفته دفاع مقدس با برگزاری رژه پرصلابت یگان های نمونه نظامی استان گلستان در گرگان آغاز شد.

نمایش اقتدار و امنیت در رژه نیروهای مسلح استان گلستان برگزار شد + تصاویر

به گزارش گلستان24، نخستین روز از هفته دفاع مقدس، با رژه پرصلابت نیروهای نمونه نظامی استان گلستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در خیابان رسالت شهر گرگان برگزار شد.

reje 1

 امیر مهدی معمار باشی ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران ضمن گرامیداشت روز ۳۱ شهریور اظهارکرد: این روز بهانه‌ ایست تا ملت افتخار تاریخ خود را فراموش نکنند و یادآور دلاوری های مردان و شیرزنانی است که در حفظ حریم این مرز و بوم تلاش کردند و از جان خود مایع گذاشتند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس برشی از تاریخ ملت سربلند ایران اسلامی است که با تکیه بر باورهای دینی ، پایداری و استقامت خود ایجاد کرده اند .

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ گرگان با بیان اینکه دلاور مردان و شیر زنان این سرزمین مرگ در سایه شرف و عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح داده اند.

reje 1

وی با اشاره به اینکه تاریخ دفاع مقدس سرشار از خاطرات بزرگ مردمانی است که در کنار وحدت ملی با اطاعت از ولی فقیه زمان خود به مصاف حق و باطل رفتند ، گفت : رزمندگان آزادگی و نهضت ابا عبدالله را در عمل به اثبات رساندن و با دستان خالی جلوی استکبار و قدرت های جهانی آن زمان ایستادگی کردند .

ارشدنظامی آجا در استان های گلستان و مازندران با تاکید بر اینکه استقلال امروز کشور را مرهون خون پاک شهیدان باید دانست ، اذعان داشت : نسل حاضر و آینده که تشنه دانش و آگاهی از حقایق است باید از این رشادت و از خودگذشتگی درس مقاومت و ایثار و از خود گذشتگی بگیرد.

reje 1

گفتنی است؛ رژه نیررو های مسلح پیش از ظهر امروز در 5 شهر استان گلستان برگزار شد و در مرکز استان این رژه توسط یگان های نمونه از قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان ، سپاه نینوای استان گلستان ، بسیجیان قهرمان استان ، نیروی انتظامی ، مرز بانی و رزمندگان جهادگر با حضور استاندار گلستان ، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ، ارشد نظامی آجا در استان گلستان و مازندران ، فرمانده نیروی انتظامی استان و دیگر مقامات کشوری و لشکری در گرگان برگزار شد.

reje 1reje 1

reje 1

reje 1

reje 1

reje 1

reje 1

reje 1

reje 1

reje 1

reje 1

reje 1

reje 1

reje 1

reje 1

reje 1

reje 1

reje 1

reje 1

reje 1


انتهای پیام / گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار