رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه نینوا گلستان از برگزاری حدود دو هزار و ۵۰۰ برنامه ویژه ایام دفاع مقدس در سراسر استان خبر داد.

اجرای ۲۵۰۰ برنامه سپاه نینوا گلستان ویژه هفته دفاع مقدس

 به گزارش گلستان24؛ سرهنگ عبدالله عین علی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس امسال توسط کمیته های نظامی و بسیج سپاه نینوا استان برگزار می شود.

سرهنگ عین علی با بیان اینکه برنامه ها در هشت روز برگزار می شود، افزود: بیش از دو هزار و ۵۰۰ برنامه در پایگاه های مقاومت و محلات، حوزه ها و نواحی مقامت استان در سراسر استان اجرا خواهد شد.

وی به شاخص ترین برنامه ها اشاره کرد و گفت: رژه نیروهای مسلح در نخستین روز هفته به اجرا در می آید.

وی افزود: همچنین صبح سوم مهرماه، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرهای گرگان، کردکوی، بندرگز، رامیان، آزادشهر، مینودشت و گالیکش برنامه ریزی شده و در سایر شهرستان ها دهم مهرماه برگزار می شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه نینوا گلستان یادآور شد: زنگ ایثار و مقاومت، اول مهرماه در مدارس نواخته می شود و پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی در سراسر استان افتتاح خواهد شد.

سرهنگ عین علی به دیگر برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: بازسازی عملیات والفجر هشت با رویکرد غواصی در جنگ از شامگاه یکم مهرماه در دریاچه مصنوعی گنبدکاووس آغاز شده و به مدت ۶ شب ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از برگزاری مراسم اربعین شهدای غواص خبر داد و گفت: این مراسم در شهرستان های گرگان، گنبدکاووس، آق قلا و بندرگز برگزار می شود.

وی درباره تعداد کتاب های چاپ شده در استان با موضوع دفاع مقدس بیان کرد: تاکنون ۱۱۲ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس به چاپ رسیده که ۱۸ عنوان آن را کنگره بزرگداشت سرداران شهید به چاپ رسانده است.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار