محمد ابراهیم جرجانی با رای اکثریت شورای شهر گرگان به ریاست کمیسیون نظارت و بازرسی، حقوقی و پاسخگویی به شکایات انتخاب شد.

محمد ابراهیم جرجانی  رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات شورای شهر گرگان شد

به گزارش گلستان24، در هفتادمین جلسه رسمی روز گذشته چهارشنبه 31 شهریور ماه شورای شهر گرگان محمد ابراهیم جرجانی به ریاست کمیسیون نظارت و بازرسی، حقوقی و پاسخگویی به شکایات شورای شهر گرگان انتخاب شد.

جرجانی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما در خصوص این انتخاب گفت: قطعا منافع مردم برای من خیلی مهم است و در کنار آن سعی خواهم کرد از منافع شورا و شهرداری نیز دفاع کنم .

وی تصریح کرد: نظارت بر فعالیتهای عمومی شورا و شهرداری و اجرای درست قوانین و فعالیتهای ان حوزه مسمتر و طبق قانون خواهد بود تا ان شا الله همچنان شاهد توسعه و پیشرفت شهر باشیم .

این عضو شورای دوره چهارم شهر گرگان خاطرنشان ساخت : مدیریت شهری گرگان در روند اجرای طرح های شهرداری و عمرانی موفق بوده و این کمیسیون نیز ضمن اصلاح نقایص حتما به توسعه شهر کمک خواهد کرد.

گفتنی است تا کنون ریاست کمیسیون های شورای شهر گرگان در حال انتخاب است و تاکنون مهندس قدس مفیدی به عنوان رئیس کمیسیون زنان و صفرعلی پایین محلی نیز به ریاست کمیسیون خدمات شهری منصوب شده اند و ریاست کمیسیون فرهنگی و کمیسیون عمران هنوز در هاله ای از ابهام باقی مانده است .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار