حنظله رجایی، فعال فرهنگی استان گلستان خبر داد:

از فردا، 12 دی ماه یک نمایشگاه با نام ازدواج آسان در شهرستان آزاد شهر، با حضور استاندار گلستان بر پا خواهد شد. در این نمایشگاه برنامه ازدواج آسان برای نود زوج جوان بر گزار می شود و اختتامیه آن در پنج شنبه هفته آینده، هجدهم دی ماه خواهد بود

ازدواج  90 زوج آزادشهری با حضور استاندار گلستان در آخر هفته آینده

حنظله رجایی، فعال فرهنگی استان گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، یکی از بخش های مهم فرهنگ جامعه را که مقام معظم رهبری هم به آن تاکید می کنند، بحث سبک زندگی و جمعیت دانست و افزود:  این دو موضوع برای رهبری در این چند سال اخیر مهم بوده است. ما هم چند سالی است که روی این دو موضوع به صورت تخصصی کار می کنیم. در استان گلستان در این باره اتفاق های خوبی در حال رخ دادن است. برنامه های ازدواج آسان را داشتیم. همچنین از فردا، 12 دی ماه یک نمایشگاه با نام ازدواج آسان در شهرستان آزاد شهر، با حضور استاندار گلستان  بر پا خواهد شد. پنج شنبه هجدهم دی ما، همزمان با اختتامیه این نمایشگاه، مراسم ازدواج آسان نود زوج جوان بر گزار می شود. نمایشگاه هایی با همین موضوع در شهر های دیگر استان هم برگزار خواهد شد.

kkkkkkkkk

وی در ادامه افزود: در موضوع بحث سبک زندگی نیز، با توجه به سخنان رهبری ، برای تغییر و بالاتر رفتن سطح سبک زندگی مردم، در حال تلاش برای تشکیل کلاس های مشاوره خانواده و برگزاری همایش هایی با موضوع سبک زندگی هستیم.

طبیعتا تغییر سبک زندگی ، بسیار زمان بر است و نمی شود با گذشت یک یا دو ماه تغییر کند. چشم انداز فعالیت های فرهنگی ما در این راستا چند ساله است. اما ما در قسمت های مختلف کار را شروع کردیم. برای مثال در کلاس های آمادگی جوانان پیش از ازدواج، برنامه داریم که کلاس مشاوره سبک زندگی را نیز برای جوانان برگزار کنیم.

hhhhhhhhhhhhh

جمعیت ما طبق آمار رو پیر شدن است و ما هم تمام سعی خود را می کنیم بر اساس گفته رهبری که فرمودند ما با این شرایط فعلی میتوانیم جمعیتی بالغ بر صد و پنجاه میلیون نفر داشته باشیم، با فعالیت های فرهنگی و برگزاری همایش ها در این راستا حرکت کنیم. تعدادی مبلغ برای تبلیغ رشد جمعیت در سطح استان شناسایی شده اند. کلاس های آموزشی برای این مبلیغین برگزار می شود و جهت تبلیغ در بحث جمعیت و مشکلات تک فرزندی و زندگی بدون فرزند، به شهرستان های استان فرستاده خواهند شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار