رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در نشست خبری مطرح کرد:

عملکرد ضعیف دولت در حوزه فرهنگی/دشمن به دنبال استحاله انقلاب اسلامی است/کمرنگ کردن ارزشهای انقلاب اسلامی با برگزاری کنسر

عملکرد  ضعیف دولت در حوزه فرهنگی/دشمن به دنبال استحاله انقلاب اسلامی است/کمرنگ کردن ارزشهای انقلاب اسلامی با برگزاری کنسرت

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی صبح امروز چهار شنبه 14 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان گفت : عملکرد دولت برای مردم کاملا ملموس است این دولت به دروغ وعده داد که مشکلات اقتصادی را در 100 روز حل می‎کند، با برجام تحریم‎ها برداشته و گرانی برطرف می‎شود، انرژی هسته‎ای به رسمیت شناخته می‎شود اما مردم تحقق چنین توفیقاتی را از سوی دولت ندیدند.

وی کلیدواژه تورم تک‎رقمی را جزو ادبیات پرتکرار این دولت خواند و تصریح کرد: دولت انگار فقط همین کلمه تورم تک‎رقمی را یادگرفته است اما مردم کمرشان زیر بار گرانی خم شده است روز به روز قیمت‎ها 40 تا 50 برابر می‎‎شود این وضعیت واقعا برای مردم سرسام‎آور شده است.

نشست خبری روحانی (4)

وی گفت:استکبار جهانی قبل از پیروزی انقلاب هم به دنبال ارزیابی ها و بررسی مردم ایران بود و من در کتابی که تحت عنوان نهضت امام خمینی نوشتم به سندی اشاره کردم که آمریکایی ها در آن مقطع روی شخصیتهای ایرانی ارزیابی هایی انجام داده و به 2000 نفر رسیدند که از این تعداد 200 نفر ممتاز شناخته شدند که دومین نفر امام خمینی (ره) بود .

روحانی اذعان داشت: یکی از شگردهای دشمنان را در راستای پیشبرد اهداف‎شان در مسئله نفوذ است. موضوع نفوذ در طول تاریخ وجود داشته است، دشمن همواره سعی کرده افرادی با چهره انقلابی را به صحنه آورد و در کنار مسئولان قرار دهد و به وسیله آنها نقشه‎های خودش را پیش ببرد.

وی با اشاره به اینکه با هر طریقی دنبال کنترل امام خمینی (ره) بودند تصریح کرد : این گروه در میان روحانیون شریعتمداری و در میان سیاسیون کریم سنجابی را به عنوان جایگزین شخصیت امام معرفی کردند و در تاسوعای حسینی همان سال به صحنه آمدند و با شعارهای منحرف کننده ای مثل "مرگ بر دولت قانون شکن" سعی داشتند شعار مرگ بر شاه داده نشود که امام متوجه شدند و گفتند مردم شعار مرگ بر شاه را فراموش نکنند .

روحانی خاطرنشان ساخت : در همان ابتدا منتظری رئیس مجلس خبرگان بود که هیئتی از آمریکا با او دیدار کرد و این هیئت بعد از دیدار وقتی برگشتند گفتند این فرد (منتظری) خیلی پیاده و بی اطلاع است علیرغم اینکه دستگاه تبلیغاتی ایران او را جانشین خمینی می داند .

نشست خبری روحانی (9)

تاریخ نگار انقلاب اسلامی افزود : کودتا ، ترور ، جنگ های داخلی ، تحریم اقتصادی ، جنگ هشت ساله ، جنگ نرم  و در ادامه استحاله نظام و آرمانها جزو نقشه های دشمنان برای از بین بردن نظام بود .

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز افرادی  در راس امور قرار گرفتند که فکر می کنند باید ریاست کنند  و منافع خود را به پیش ببرند  واز منافع مردم در مقابل توطئه ها علیه نظام می گذرند.

روحانی تصریح کرد: باید به نماینده ولی فقیه در استان ها نامه بنویسندو برای مسئولین بازگوشود این وظیفه مهمی است که کوتاهی می شود لذا نیروهای انقلابی نباید  بگذارند که از آنها سوءاستفاده شود.

وی کمرنگ کردن و زیرسوال بردن اهداف انقلاب، اهل‎بیت (ع) را اهل مذاکره و مسامحه دانستن با دشمن، گسترش فتنه و فساد از عواملی است که دولت به آن پناه آورده و مسئله‎ای اتفاقی نیست.

وی تصریح کرد: یکی از آسیب‎هایی که به نظام ما وارد می‎شود از سوی آقازاده‎هاست اینها در دوران ویژه‎ای به سر بردند از زمانی که چشم باز کردند مورد احترام مردم واقع شدند، زجر ندیده‎اند، درد گرسنگی، درد زندان، درد فقر و بیچارگی را نچشیده‎اند این آقازاده‎ها سوسول، دنبال زندگی آرام و رفاه‎طلبی هستند و هر وقت می‎شنوند که آمریکا قصد حمله به ایران دارد رنگ می‎بازند.

وی بااشاره به نقشه دشمنان در استحاله انقلاب اسلامی، اولین قدم در این راه بی پشتوانه  نشان دادن انقلاب خواند و افزود: نخستین بدعت  دولت روحانی از همان  روز آغاز مذاکرات  آگاهانه یا نا آگاهانه  این سیاست را دنبال کرده است به این ترتیب که مردم از ماهیت برجام مطلع شوند  و قرار دادهایی که  به دنبال برجام  با بیگانگان منعقد می شود از چشم مردم دور نگه د وی یادآور شد: نقشه دوم آنها کمرنگ کردن ارزشها با کنسرتهاست که از یک سو ارزشها ، خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران را کمرنگ کنند و در مقابل آن عناصر بی بند و بار و کسانی که نقشی در سرنوشت انقلاب نداشتند را الگو سازند.

نشست خبری روحانی (14)

روحانی سومین نقشه بیرون راندن نیروهای انقلابی از صحنه با تهمتهایی چون تندرو بودن ، افراطی گری و خشونت طلب است تا آنها را در موضع انفعالی قرار دهند .

وی بیان داشت: قدم بعدی در استحاله انقلاب، تلاش در بی ارزش  خواندن فرمان مقام معظم رهبری و کمرنگ کردن اصل ولایت است که با بی اعتنایی به فرمایشات معظم له کلید خورد.

وی افزود: امروز وظیفه ما اینست که با سخنرانی ، نامه و طومار نسبت به اقداماتی چون دروغ پردازی ها ، وابستگی به امریکا ، نادیده گرفتن دستورات رهبری ، حضور حرامخواران غربی در کشور و فیش های نجومی اعتراض کنیم ، اگر سیل طومارها و نامه ها به دفتر رئیس جمهوری سرازیر شود ، قطعا تاثیر خواهد داشت .

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به عملکرد ضعیف دولت در بخش فرهنگ بیان کرد: دولت به مسائل فرهنگی اعتقادی ندارد و با فرهنگ بیگانه هستند به هیچ نهاد فرهنگی کوچکترین کمکی نکردند بودجه مملکت را صرف کارهای کردند که با مصالح و منافع ملت مغایرت دارد اما برای منافع خودشان و برای اینکه در رأس قدرت بمانند هزینه می‎کنند که این خطر بزرگی است.

روحانی گفت: سر تا پای این دولت در فساد مالی غرق شده است که این فضاحت بزرگی محسوب می‎شود که نباید در برابر این رفتارها سکوت کرد.


 انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار