حجت الاسلام طالبی:

عده ای هستند که بهانه های بنی اسرائیلی می آورند. قبل از انتخابات عنوان می کنند که صلاحیت ها این چنین و آنچنان شد. بعد از انتخابات هم بهانه شمارش آرا را می آورند.

عملکرد شورای نگهبان قاطعانه بود/برخی با بهانه های بنی اسرائیلی آب به آسیاب دشمن می ریزند

حجت الاسلام و المسلمین حجت طالبی، فعال فرهنگی حوزه منتظریه، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با بیان این که فلسفه اجرای انتخابات  این است که وکلای مردم به دست خود آن ها انتخاب شوند، گفت:  هم در بحث خبرگان و هم در مجلس خود مردم پای صندوق رفته و انتخاب می کنند. نمایندگان مردم در خبرگان در مرحله دوم به نظارت و انتخاب رهبری می پردازند. در راس  آن ها رهبر معظم انقلاب است که شش فقیه شورای نگهبان را انتخاب می کند. پس شورای نگهبان هم انتخاب مردم است.

وی تاکید کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال همدلی و همزبانی نامیدند، همدلی مردم و دولت باید به گونه ای باشد که ما در هفتم اسفند هیچ نقصی در بحث  انتخابات نداشته باشیم.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به این که در این زمان هم قوم بنی اسرائیل وجود دارد، افزود: عده ای هستند که بهانه های بنی اسرائیلی می آورند. قبل از انتخابات عنوان می کنند که صلاحیت ها این چنین و آنچنان شد. بعد از انتخابات هم بهانه شمارش آرا را می آورند. فقط و فقط بهانه می تراشتند. دلیلش این است که می خواهند نظام را زیر سوال ببرند. اگر آنچه که مطلوب خودشان است بدست آمد نظام ما یک نظام خوب است اما در غیر این صورت بهانه تراشی کرده و سعی می کنند نظام را تضعیف کنند.

 

حجت طالبی شورای نگهبان

 

فعال فرهنگی حوزه منتظریه اظهار کرد: انشاءالله هیئت اجرایی که در فرمانداری ها تشکیل شده نیز به مر قانون عملکرده و صلاحیت ها را آنچنان که باید بررسی کرده باشند. همچنین با یاری خداوند، با حضور مردم ، یک انتخابات پر شور و بی عیب و نقص داشته باشیم.

 وی عنوان کرد: معمولا دشمنان سعی می کنند به هر گونه ای، کسی را که کار درست را انجام می دهد، تخریب کنند. در فضا های مجازی امروز بر ضد شورای نگهبان و شخص حضرت آیت الله جنتی که بسیار محبوب مردم و فردی بسیار کار آمد است، مطلب می نویسند. آیت الله جنتی نیرویی بسیار ارزشمند و وفا دار است. برخی افراد در ایران متاسفانه خود را  ایرانی می نامند، اما در عمل آب بر آسیاب دشمن می ریزند و سعی دارند شورای نگهبان را تخریب کنند. شورای نگهبان تا امروز عملکردخوبی داشته و هرگز عقب نشینی نکرده است.

ارسال نظر

آخرین اخبار