یک هکر روسی ادعا کرد بنیاد کلینتون، متعلق به خانواده هیلاری کلینتون، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را هک کرده‌ است.

بنیاد کلینتون هک شد +جزئیات

به گزارش گلستان24، Guccifer 2.0 هکر روسی روز سه‌شنبه مدعی هک اطلاعات بنیاد کلینتون شد. بنیاد کلینتون، موسسه غیر دولتی متعلق به خانواده هیلاری کلینتون، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است. Guccifer 2.0 در پستی که در وبلاگش منتشر کرده نوشته است "من سرور بنیاد کلینتون را هک و صدها هزار سند و دیتابیس کمک‌های مالی آن را دانلود کردم. این کار فقط چند لحظه طول کشید".

پس از انتشار این خبر یکی از مسئولان بنیاد کلینتون آن را تکذیب کرد. این در حالی است که Guccifer 2.0 از فولدرهایی که از شبکه رایانه‌ای این بنیاد خارج شده به همراه فایل 860 مگابایتی به‌سرقت‌رفته اسکرین‌شات گرفته و در وبلاگش منتشر کرده است. عکس دایرکتوری شامل فولدرهایی با نام DCCC، DNC، "جست‌وجو و تحقیق کمک‌های مالی"، "کمک‌های مالی بزرگ" و افرادی که این کمکها را جمع می‌کنند می‌شود.

Guciffer 2.0 در پستی که منتشر کرده نوشته است "همانطور که می‌بینید سرور خصوصی خانواده کلینتون شامل اسناد و فهرست کمک‌های مالی کمیته‌های دموکرات، PAC و ... است. آیا این عجیب نیست ؟". 

در بین اسامی منتشر شده نام افراد مشهوری همچون بیل گیتس موسس مایکروسافت، "اریک اشمید" مدیر گوگل و اشخاص مطرح هالیوود از جمله کارگردانان و بازیگرانی مثل "جی جی آبرامز"، "گُر ویبینسکی" و "تام هنکس" دیده می‌شود.


منبع: Furtune

 

ارسال نظر

آخرین اخبار