در دیدار اعضای شورای بسیج رسانه گلستان با مرجع تقلید عنوان شد:

مرجع عالیقدر مسلمین جهان با تقدیر از فعالیتهای بسیج رسانه گلستان بیان داشت: بسیج رسانه های ایرانی مافوق همه بسیج های رسانه دنیاست و انتظار اینست حرکت خودتان را جدی تر و محکم تر و قوی تر بکنید.

 آیت الله علوی گرگانی ضمن تقدیر از فعالیتهای مثبت بسیج رسانه گلستان : بسیج رسانه های ایرانی مافوق همه بسیج رسانه های دنیاست

به گزارش گلستان24، حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید ظهر امروز شنبه 17 مهرماه در دیدار با اعضای شورای بسیج رسانه استان گلستان اظهار کرد :  در هر عصری خداوند به مقتضای آن زمان پیغمبران را فرستاد و همگام با دشمن که میخواهد با رسانه های خود جامعه را به فساد بکشاند خداوند همراه با آنها گروهی هستند که جواب آنها را می دهند و عرصه خالی نمی ماند .

وی به فضای مجازی به عنوان ابزاری برای انحراف جامعه و تلاش برای گمراه کردن جوانان اشاره کرد و گفت : ما هم باید سعی کنیم از این ابزار به خودشان ضربه بزنیم .

این مرجع تقلید شیعیان جهان با اشاره به اینکه نباید از دشمن عقب بیفتیم و هر چی دشمن تلاش می کند ، ما نیز تلاشمان را دو برابر کنیم، خاطرنشان کرد:  به مقتضای هر زمان به وسیله ابزار همان زمان دشمن، باید تبلیغات را پیش ببریم .

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به روایت "یدالله فوق ایدیهم" گفت : کاری که برای خداست باید بالای همه کارها باشد و طبق این کارهای رسانه ای ما باید بالادست کار رسانه ای دشمنان باشد .

ایشان افزودند: اگر دشمنان دنبال به انحراف کشیدن و فساد جوانان ما هستند ما هم باید کاری کنیم که تمام زحمتهای آنها را هدر دهیم و خنثی کنیم و بهترین راه استفاده از ابزار خود آنهاست.

این عالم وارسته تصریح کرد : امروز خارجی ها اعتراف می کنند که ایرانی ها چقدر جلو رفتند و پیشرفت کردند و هر کاری می کنند تا ما را از پای در بیاورند اما نمی توانند .

آیت الله علوی گرگانی اضافه کرد : همت شما اینست که هر چه بیشتر همت کنید و از فرمولهای خودشان استفاده کنید . در تمام رشته ها میگویند از خودش بگیرید موفق می شوید . ما نیز از ابزار خود دشمن که پیشرفته است تهیه و علیه خود دشمن بکار بگیریم.

ایشان با تقدیر از فعالیتهای بسیج رسانه گلستان بیان داشت: بسیج رسانه های ایرانی مافوق همه بسیج های رسانه دنیاست و انتظار اینست حرکت خودتان را جدی تر و محکم تر و قوی تر بکنید تا دشمن متعجب و انگشت به دهان بماند و امیدوارم در دیدارهای بعدی مژده های بیشتری به ما بدهید تا موجب سرور ما شود .

در پایان این دیدار علی محمد جعفری گزارشی از عملکرد سالیان گذشته بسیج رسانه استان گلستان اعم از برگزاری جشنواره رسانه ای شهدای غواص و مدافع حرم ، حلقه های صالحین ، مراسم روز قشر ، انتخاب شهید شاخص بسیج رسانه ، سازماندهی خبرنگاران انقلابی ، حمایت از رسانه های همسو با انقلاب ، مراسم روز خبرنگار ،برگزاری اردوهای مختلف فرهنگی و مذهبی ، جشنواره رسانه ای ابوذر و ... به محضر حضرت ایت الله علوی گرگانی ارائه کرد.

001 1

001 1

001 1

001 1

انتهای پیام / گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار