نوجوانان و جوانان بااستعداد، ورزشکار و ورزش دوست روستای النگ که علاقه و استعدادهای فوق العاده ای در زمینه ورزش دارند چند سالی است در آرزوی احداث و افتتاح سالن ورزشی به حضور مسئولین دل خوش کرده اند و بعد از سپری شدن چند ساله از دلخوشی، اما خبری از ساخت سالن ورزشی نیست.

سالن ورزشی روستای النگ همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد+تصویر

به گزارش گلستان24، مراسم کلنگ زنی مجتمع ورزشی امام خمینی (ره) روستای النگ در تاریخ 10/3/92 با حضور ساور معاون سابق توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان وقت و پاشا مدیرکل سازمان ورزش و جوانان وقت استان گلستان و جمعی از مسئولین شهرستانی و بزرگان روستای النگ با هدف ورزش جهادی در استان گلستان در روستای النگ برگزار گردید.

کلنگ زنی و احداث سالن چند منظوره روستای النگ خبر مسرت بخش و خوشحال کننده اى بود و جا دارد که از دست اندرکاران این امر مثبت تشکر کرد و به همه عوامل خسته نباشید گفت اما تا آنجایى که ما یادمان مى آید در روز کلنگ زنی مسئولین کشوری و استانی از تأمین کامل بودجه این سالن سخنانی به میان آوردند.

پس از کلنگ زنی این پروژه روند پیشرفت آن تاحدودی سیر صعودی خوبی داشت اما به یکباره توقف کرد و در همان فونداسیون به حال خود رها شد.

15

مردم روستای النگ که فرزندان شان مجبوراند برای ورزش، به شهرها یا روستاهای دیگر بروند ابراز گله و شکایت کردند و خواستار تکمیل این پروژه شدند.

انتظار و درخواست اهالی ورزش روستای النگ از مسئولین این حوزه در هفته ای که بنام تربیت بدنی و ورزش می باشد تکمیل و افتتاح این سالن در اسرع وقت است.

پایگاه خبری تحلیلی رادکانا، امیدوار است سالن ورزشی و چند منظوره امام خمینی (ره) روستای النگ کار احداث آن دوباره به زودی زود آغاز شود و به مرحله افتتاح و بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

منب: رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار