مسابقات طناب‌زنی قهرمانی کشور در بخش آقایان و بانوان، استقبال از قهرمان پارالمپیک ریو و برگزاری نشست تخصصی با موضوع نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی از مهم‌ترین اخبار و رویدادهای ورزشی استان گلستان است.

اخبار کوتاه ورزشی استان گلستان

مسابقه طناب‌زنی قهرمانی کشور در بخش آقایان ر 2 رده سنی زیر 14 سال و بالای 14 سال به مدت 3 روز در سالن امام خمینی(ره) شهرستان آق قلا برگزار شد. 

به گزارش گلستان24، در این مسابقات 16 تیم در قالب 8 استان شامل 65 نفر ورزشکار در مواد ثانیه سرعت‌، دبل داچ امدادی‌، آزاد نمایشی‌، نمایشی 2 نفره و 4 نفره‌، دبل داچ انفرادی‌، دبل داچ جفتی‌، سرعت امدادی و 3 دقیقه استقامت با هم رقابت کردند.

در پایان این رقابت‌ها تیم استان خراسان‌رضوی عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم های تهران و چهارمحال بختیاری نیز دوم و سوم شدند.

مسابقات طناب زنی بانوان قهرمانی کشور نیز به مدت 3 روز با شرکت 80 نفر در قالب 11 تیم از استان‌های آذربایجان شرقی، قزوین، همدان، مازندران‌، خراسان رضوی‌، تهران‌، اصفهان‌، سیستان و بلوچستان، گلستان، گیلان و سمنان در سالن وحدت شهرستان آزادشهر برگزار شد. 

در پایان این رقابت‌ها تیم استان تهران مقام نخست و استان قزوین و همدان هم عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

استقبال از آرش خرمالی قهرمان طلایی والیبال نشسته پارالمپیک ریو 2016

مراسم استقبال از آرش خرمالی مدال‌‌آور طلایی گلستانی عضو تیم والیبال نشسته پارالمپیک ریو 2016 در فرودگاه گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان، استقبال از ورزشکار طلایی پارالمپیک آرش خرمالی ظهر امروز در فرودگاه گرگان با حضور جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در مسابقات پارالمپیک ریو 2016 به مقام قهرمانی دست یافت و خرمالی در پست اسپکر تیم ملی پارالمپیک را در این رقابت‌ها همراهی کرد.

برگزاری نشست تخصصی با موضوع نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی

نشست تخصصی با موضوع نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی در بین جوانان و ورزشکاران در محل معاونت فرهنگی و امور جوانان استان با حضور اعضای موسسه یاسین جوان از سمن های فعال در حوزه فرهنگی و نماز و قرآن کریم برگزار شد.

متقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان در این جلسه، به ابعاد برپایی نماز در زندگی انسان پرداخته و بر لزوم جدی برنامه ریزی دستگاه‌های اجرایی در توجه ویژه به نماز تاکید کرد.

وی شناسایی الگوهای موفق در بین جوانان، تولید محتوای مناسب با موضوع تبیین جایگاه نماز در زندگی فردی و اجتماعی و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه زوج‌های جوان و ورزشکاران را از مهم‌ترین برنامه‌های موجود، برای ترویج فرهنگ نماز در بین جوانان و ورزشکاران اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار