استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: جذب سرمایه‌گذار در استان گلستان باید در قالب یک پنجره واحد انجام شود و باید شیوه‌نامه جذب سرمایه‌گذار در استان گلستان تدوین شود.

شیوه‌نامه جذب سرمایه‌گذار در استان گلستان تدوین شود

به گزارش گلستان24 ، حسن صادقلو ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان گلستان با اشاره به برگزاری سرشماری نفوس و مسکن اظهار داشت: آمارگیری برای نخستین بار به صورت اینترنتی برگزار می‌شود که می‌تواند ظرفیت خوبی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان و کشور باشد و باید همه در این زمینه مشارکت داشته باشند.

وی افزود: استان گلستان باید در زمینه ثبت‌نام اینترنتی پیشرو باشد و نباید این جایگاه‌های انتهائی را داشته باشد و باید مدیران و فرمانداران برای افزایش ثبت‌نام اقدام کنند.

استاندار

استاندار گلستان همچنین با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذار در استان تصریح کرد: برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی و بخش خصوصی و دولتی باید در مرکز سرمایه‌گذاری متمرکز شود.

صادقلو افزود: همه اندام اجرائی جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی باید در این مرکز متمرکز شود و باید در قالب یک پنجره واحد انجام شود و باید شیوه نامه جذب سرمایه‌گذار در استان گلستان تدوین شود.

وی گفت: انجام استعلامات در استان باید ساماندهی شود و دستگاه ها باید در زمان بندی خاص این استعلامات را ارائه کنند و اگر به این صورت نباید در جذب سرمایه‌گذار به مشکل می‌خوریم و این با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیز همراه نیست.

استاندار گلستان اظهار کرد: همه جلسات اقتصادی استان گلستان مانند کارگروه اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و غیره باید در مرکز سرمایه‌گذاری استان متمرکز شود.

وی همچنین درباره تدوین سند مزیت‌های پیشرو دستگاه‌های اجرائی استان گفت: این سند برنامه‌ای و بودجه‌ای است و برنامه‌های دستگاه‌های اجرائی تائید و بودجه لازم برای آن برنامه‌ریزی می‌شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: برنامه‌های جامع 43 دستگاه اجرائی استان نیز تدوین شده و باید از این اسناد در این زمینه نیز استفاده شود.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار