بیست و دومین یادواره شهداء روستای محمد آباد گرگان با حضور حجت الاسلام موسوی لاری عضو مجمع روحانیون مبارز و وزیر کشور دوره اصلاحات برگزار شد.

حواشی یادواره شهدای روستای محمد آباد گرگان + تصاویر

بیست و دومین یادواره شهداء روستای محمد آباد گرگان در حالی شب گذشته با حضور حجت الاسلام موسوی لاری عضو مجمع روحانیون مبارز و وزیر کشور دوره اصلاحات برگزار شد که نکات جالب توجهی را در برداشت.

به گزارش گلستان 24، در بسیاری از مراسمات مذهبی و اجتماعی همچون اجتماع تاسوعای حسینی ، تشییع جنازه شهید گمنام ، تشییع جنازه جانباز شهید کمانگری ، 9 دی ، یادواره شهدای کوی قزاق محله ، یادواره شهدای فتنه و... که در چند ماه گذشته گرگان برگزار شد جای خالی برخی از مسئولین استانی و شهرستانی گرگان احساس می شد.

این بار برخی از مسئولین استانی و شهرستانی زودتر و برخی سر وقت برای مراسم حاضر شدند و تا انتهای مراسم حضور داشتند در صورتی که بیشتر آنان فقط برای دقایقی در برخی مراسمات حاضر می شدند که این نوع حضور جای تقدیر دارد.

* علی کلاتی از اعضای شورای شهرگرگان یکی از مسئولینی بود که در ابتدای نماز مغرب و عشا به محل مراسم آمد و به صفوف نماز جماعت پیوست.

1-1

* نکته جالب دیگر حضور به موقع آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در ابتدای مراسم و حضور وی تا پایان مراسم بود .

2-1

* حجت الاسلام موسوی لاری در بدو ورود به محل مراسم یادواره ، با تجدید وضو نماز خود را به همراه آقایاتن علی اصغر احمدی و شوذب میرآئیز به جماعت اقامه کرد .

3-2

3-1

* برق سالن ورزشی شهداء محمد آباد گرگان که برای برگزاری مراسم آماده شده بود برای دقایقی قطع شد و حاضرین مجبور شدند چراغ گوشی های موبایل خود را برای روشنایی چند دقیقه ای روشن نمایند.

4-2

* برخلاف برخی از مسئولین حاضر در سالن ، حضور کوتاه عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از نکات جالب توجه بود.

* یحیی خاکی فرماندار جدید گرگان و از رزمندگان دفاع مقدس پس از حضور در سالن در بین مردم نشست و تا پایان مراسم حضور داشت.

6-1

* یکی از نکات جالب در این مراسم ، قرائت بخش هایی از وصیت نامه مرحوم حاج محمد ذبیحی جانباز شیمیایی ( که به تازگی رخت از دنیا بسته ) توسط فرزندش بود .

* بدرقه همراه با خوش و بش حجت الاسلام موسوی لاری توسط آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان پس از اتمام سخنرانی و خروج از مراسم هم در نوع خود جالب توجه بود .

9-3

* بدرقه صمیمانه تا پای خودروی BMW ادامه یافت و میهمان مراسم به همراه علی اصغر احمدی سالن ورزشی روستای محمد آباد گرگان را ترک کردند . 

IMG 4494

IMG 4496

انتهای پیام /پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار