رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به افزایش امکانات پزشکی در مناطق محروم شهرستان کلاله گفت: مشکل کمبود پزشک متخصص در شهرستان کلاله برطرف می‌شود.

مشکل کمبود پزشک متخصص در شهرستان کلاله برطرف می‌شود

به گزارش گلستان24، تقی ریاحی ظهر امروز در حاشیه بازدید از امکانات بهداشتی درمانی شهرستان کلاله در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کلینیک تخصصی شهرستان کلاله با حدود 1880 مترمربع یکی از بزرگترین‌های کلینیک‌های درمانی استان است.

کلاله

وی افزود: برای تجهیز کلینیک تخصصی شهرستان کلاله 3 برابراعتبار ساخت، هزینه می شود، که در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تصریح کرد: در چند هفته آینده تجهیزات این کلینیک نصب و تا پایان فصل پائیز ارائه خدمات به مردم آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با قدردانی از خدمات تلاشگران عرصه سلامت به خواسته‌های آنان هم پرداخت و گفت: دغدغه کادر پزشکی موضوع مطالبات است که ما هم پیگیر هستیم تا با دریافت مطالبات‌مان از بیمه‌ها و رفع مشکل، ذائقه مردم را از خدمات طرح تحول سلامت همچنان شیرین نگه داریم.

ریاحی درباره کمبود پزشک متخصص در شهرستان کلاله هم گفت: رفع این کمبود از اولویت‌های کاری دانشگاه علوم پزشکی است و با توجه به ورود حدود 80 پزشک متخصص و فوق تخصص به استان، در هنگام توزیع این پزشکان متخصص، شهرستان کلاله به عنوان منطقه محروم در اولویت قرار دارد که با این اقدام مشکل کمبود پزشک در این شهرستان رفع می‌شود.

وی اظهار کرد: در 4 شهرستان استان کلینیک‌های تخصصی در حال ساخت است که تلاش داریم بتوانیم در مناطق محروم و برای اقشار آسیب پذیر گسترش دهیم.

شهرام غراوی نماینده مردم کلاله، گالیکش، مراوه تپه و مینودشت در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید اظهار داشت: با توجه به مذاکراتی که با وزیر داشته‌ایم، تامین بخش سی تی اسکن و  کمبود آمبولانس بیمارستان کلاله، در آینده‌ای نزدیک برطرف می‌شود.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار