تیم والیبال هاوش گنبدکاووس در هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مغلوب میهمان خود تیم سایپا تهران شد.

هاوش گنبدکاووس در گام سوم مغلوب سایپای تهران شد

 در هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم والیبال هاوش گنبدکاووس با نتیجه 3 بر یک مغلوب میهمان خود تیم سایپا تهران شد.

به گزارش گلستان24، در این دیدار که با حضور تماشاگران گنبدی در سالن المپیک  شهر گنبدکاووس برگزار شد تیم سایپا در گیم‌های اول، دوم و چهارم با نتایج 25 بر 23، 26 بر 24 و 25 بر 23 به برتری دست یافت و تیم هاوش نیز در گیم سوم با نتیجه 25 بر 23 میهمان خود را مغلوب کرد.

هاوش گنبدکاووس

تیم هاوش گنبدکاووس در این دیدار با ترکیب اولیه حمید چوگان، ابراهیم چابکیان، متین تکاور، مارک میکولا، میکائیل تاجر،امین حسن‌زاده و تیم سایپا با ترکیب محمد طاهر وادی، رضا قرا، مجتبی شعبان، سامان فائضی سعید شیرود بازی را آغاز کرد.

در این دیدار تیم هاوش آغاز خوبی نداشت و گیم اول را با نتیجه 23 بر 25 به حریف خود واگذار کرد اما در گیم دوم بازی پایاپای پیش رفت و با اینکه تیم هاوش 7 امتیاز از حریف پیش بود در نهایت 26 بر 24 این گیم را نیز به سایپا واگذار کرد.

در گیم سوم نیز دو تیم بازی برابری را پی بردند اما تیم هاوش در پایان این با نتیجه 25 بر 23 به برتری دست یافت و گیم چهارم هم با نتیجه 25 بر 23 به نفع سایپا به پایان رسید.

قضاوت این رقابت برعهده مسعود ذوقی و محمد عشق دوست بود و ناظر فدراسیون والیبال هم در این دیدار محمود حداد بود.

هاوش گنبدکاووس با این شکست بدون امتیاز در انتهای جدول 12 تیمی لیگ برتر باقی ماند و سایپای تهران نیز با این پیروزی 6 امتیازی شد.

در هفته چهارم روز چهارشنبه این هفته تیم سایپا میزان تیم عمران ساری است و تیم هاوش گنبدکاووس هم میهمان شهرداری تبریز است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار