با حکم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان؛

در جلسه مشترک مدیران و مسئولان اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، مسئولان ادارات راه و شهرسازی شهرستانها طی احکامی از طرف مهدی میقانی مدیرکل منصوب شدند.

مسئولان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای استان گلستان منصوب شدند

به گزارش گلستان24، مهدی میقانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان در این جلسه بیان داشت: پس از ابلاغ ادغام مدیریت راهداری جلسات متعددی جهت بررسی چگونگی آن با حضور مدیران کل، معاونین و روسای ادارات تشکیل گردید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در ادامه تصریح نمود: با توجه به آنکه در ایام پیش رو پیش بینی می شد که شرایط جوی نامناسبی را در پیش داشته باشیم، در وهله اول باید از میزان آمادگی نیروی انسانی و ماشین آلات باید اطمینان حاصل می گردید.

photo 2016 10 31 09 42 41

وی با اشاره به تغییر ساختار و ادغام کشوری مدیریت راهداری در اداره کل حمل و نقل گفت: این تصمیم با هدف تخصصی تر شدن فعالیت حوزه راه و حمل و نقل اتخاذ شده است. 

مهدی میقانی در اولین جلسه مسئولین ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای استان گلستان با بیان اینکه با ادغام دو بخش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به یکی از مجموعه های اداری بزرگ در استان تبدیل شده است، از معاونان و کلیه دست اندرکاران پروسه ادغام قدردانی کرد و افزود: تاکنون افزون بر 70 درصد امور مربوط به ادغام در استان انجام شده است و موارد باقیمانده از جمله انتقال ساختمان های شهرستان ها که در حال انجام است. 

وی در ادامه افزود: براساس تاکیدات ریاست سازمان تعامل بیشتر با بخش صنوف، حمل و نقل، ایمنی و رسیدگی به راهها خواهد توانست مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای را در راستای رسیدن به اهداف عالیه سازمان یاری رساند. 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در ادامه این جلسه به تشریح عملکرد، وظایف و مسئولیت های این حوزه پرداخت و گفت: ایمنی مهمترین اولویت کاری و از وظایف مشترک بین دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است که باید با تمام قوا و بیش از پیش در این مسیر همت کنیم.

photo 2016 10 31 09 44 07

عادل مصدقی با اشاره به برنامه های پیش روی اداره کل با توجه به فرارسیدن ایام زمستان و آغاز طرح راهداری ادامه داد: بازدیدهای شبانه روزی از محل خدمت راهداران، چگونگی خدمات دهی از جمله برنامه های اولویت دار در روزهای آتی است.

وی در ادامه اظهار داشت: این ادغام موجب شده تا گستره مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای در تمام استان قابل لمس باشد و این امر در تعالی اداره کل تاثیر بسزایی خواهد داشت. 

منصور ملایی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز با اشاره به شرح وظایف این معاونت و ادارات زیرمجموعه آن در خصوص وظایف محوله توضیحاتی را ایراد نمودند. 

photo 2016 10 31 09 42 49

لازم بذکر است با حکم میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، علی گلبینی مفرد به عنوان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گرگان، حسن حقیقت به عنوان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آزادشهر و رامیان، قاسم دبوری به عنوان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کلاله، اراز محمد بهلکه به عنوان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مراوه تپه، علی اصغر خسروی به عنوان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گنبدکاووس، موسی اونق به عنوان مسئول ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای بندرترکمن و گمیشان، احمد کوثری به عنوان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کردکوی، عبدالحمید بدراقی به عنوان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای علی آباد کتول و رمضانعلی میرزایی به عنوان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مینودشت منصوب شدند.

635

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار