روحانی در جلسه علنی مجلس: دولت یازدهم با ۸ فصل رشد منفی کارش را آغاز کرد

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه دولت یازدهم با ۸ فصل رشد منفی کارش را آغاز کرد گفت: در مسئله اشتغال بسیار عقب هستیم.

در مسئله اشتغال بسیار عقب هستیم

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور که به منظور دفاع از وزرای پیشنهادی آموزش‌ و‌ پرورش،‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان صبح امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافته بود، گفت: بسیار خوشحالم که در محضر نمایندگان مجلس دهم به تناسب ترمیم کابینه نکاتی را به محضر شما عرض کنم.

روحانی در جلسه علنی مجلس

وی افزود: گرچه قبلا دیدارهایی خدمت شما داشتیم، اما این اولین دیدار ما با شما نمایندگان منتخب ملت ایران در این دور از نمایندگی شما هستم.

روحانی خاطرنشان کرد: خسته نباشید عرض می‌کنم که در این مدت در مجلس بودید و سپاس‌گذاری می‌کنم به خاطر هماهنگی بسیار خوبی که در مجلس دهم بین دولت و مجلس در طرح و لوایح و نسبت به حضور وزرای محترم در مجلس شورای اسلامی بودیم. تردیدی ندارم که هماهنگی و همفکری بیشتر به نفع مردم و خواست ملت بزرگ ایران است.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه دولت یازدهم در آغاز کارش و شروع فعالیتش با مشکلات بزرگی روبرو بود که شاید بتوان نام آنها را بحران‌ها نامید، تصریح کرد: هیچ دولتی بعد از جنگ تحمیلی نبوده که در آغاز دولت، کشور با تورم بیش از 23 درصد روبرو باشد، در حالی که در آغاز این دولت کشور با تورم 40 درصد روبرو شد


منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار